• Liilyy

    Bim+17 neg test? Någon mer?

    Edit: glömde trycka i tillåt anonyma svar därav en identisk trådstart.

    Hej! Förstår ingenting, jag hade min senaste mens 28/7. Jag är alltså 17 dagaröver tiden. Jag testade mig för 2 dagar sedan men det var neg. Jag har ett test till hemma, clearblue digital. Är det helt meningslöst att göra det? Kanske istället borde vänta in mensen men har inga känningar på att den ska komma öht. Blir galen. Någon som plussat sent? Har plussat runt BIM med de andra barnen, känns som att jag borde göra det även denna gång OM de skulle vara så.

  • Svar på tråden Bim+17 neg test? Någon mer?
  • Anonym (Hanna)
    Liilyy skrev 2018-11-11 12:44:04 följande:

    Nu vart det helt fel, 28/9 GIVETVIS, haha.


    Haha det blev nog fel igen ts
  • Liilyy
    Anonym (Hanna) skrev 2018-11-11 12:45:00 följande:

    Haha det blev nog fel igen ts


    Nej, nu är det rätt. 28 sep hade jag min senaste mens -28/9. Haha
  • Anonym (Hanna)
    Liilyy skrev 2018-11-11 12:49:50 följande:

    Nej, nu är det rätt. 28 sep hade jag min senaste mens -28/9. Haha


    Oj sorry, det var jag som tänkte fel!
  • Jag är bara jag

    Du borde fått plus om du varit gravid. Så sent har man skyhögt hcg vanligen. I extrema fall visar aldrig kisstester hcg, men eftersom det gjort det med dina andra barn är du nog inte gravid. Om du inte får mens snart kan du göra ett privat VUL för att se vad som står på.

  • Anonym (.)

    Ibland hoppar ju kroppen över mens. En nära vän till mig råkade ut för det. På grund av det trodde de att de var ju vecka 12 när de bara var i vecka 8, tills ultraljud visade annat. Har du testat ägglossningstest senaste dagarna för att se om du haft någon?

  • Anonym (S)

    Min mens uteblev i tre månader en gång. Berodde på stress men det förstod jag inte då

  • filli01

    Jag är i samma sits men inte lika extremt som du. Jag är på bim +3. Tror Jag! Misstänker att jag hade ägglossning 27/10. Hade alla symptom men tyckte det kändes tidigt i cykeln (dag 10) så testade nog för sent då jag fick starkt äl test men inte tillräckligt för att vara positivt. Har sedan dess haft ganska starka äl test men inte fullt utslag. Hade lite starkare i fredags dock. Så vet ju inte riktigt om jag är på bim +3 vilket är lite jobbigt. Negativa graviditetstest men har väldigt tunga ömma bröst med mörkare vårtgårdar och ökade flytningar till och från.

    Svag molvärk ibland i livmodern.

    Men jag har läst i trådar visst har jag sett såna som plussat 2-3 veckor över tiden. Så jaghåller tummarna för oss!

  • As86

    När vi planerade andra barnet så fick jag mens som dag 1. Testade med äl stickor när jag beräknade äl men inget resultat. Slutade testa och ingen mens kom (cykel 28 dagar). På dag 34 efter senaste mens först dag började jag testa äl igen. Och började få resultat. Sedan när testen visade positivt hela tiden under dag 38-40 så visade gravtest positivt. Utifrån senaste mens beräknades barnet till 15 november men enligt rul till 21a. Föddes den 2 december så väldigt svårt att veta vad som stämmer men jag misstänker utifrån mina symptom att jag haft äl en dryg vecka senare än planerat. Det jag vill komma till är att du kanske haft äl mycket senare än du trott.. svårt att veta, bara vänta och se tyvärr. Lycka till på resan iaf :)

Svar på tråden Bim+17 neg test? Någon mer?