• FinaE

    Trubbel!! VEM kan det vara?

    Hej,

    Har hamnat i trubbel med en graviditet på köpet... Jag hade sex med en kille den 11e, ev ägglossning via nån app den 12e eller 13e, beror på när mensen egentligen startade månaden innan å sen var jag med en annan kille den 13e alltså bara två dagar efter den första. Enligt appen har jag BF den 3e å enligt ultraljud den 1a.

    Vem kan sannolikt vara pappan, kille 1 eller 2? Beror på när ägget släppt, antingen 12e eller 13e, men kille 1 är väl störst chans? Kan man kolla upp det, vad tror ni?

  • Svar på tråden Trubbel!! VEM kan det vara?
  • Ebo88

    Oj vad svårt när det är så tätt!

    Jag tror inte det går att veta utan man för nog ta faderskapstest när barnet är fött.

    Spermierna från 1a killen kan ju mycket väl ha vart kvar i livmodern när du var med 2a killen.

  • Cecese

    Det är omöjligt är säga när det är så tätt, båda kan vara pappan. Det enda du kan göra är vara ärlig mot båda killar och göra faderskapstest när barnet är fött. En app kan omöjligt säga när ägglossningen sker. Inte ens ul kan säga med säkerhet när ägglossningen skett, det kan fela upp till 1-2 veckor. 

  • Cecese

    Sen har ägglossning inget att göra med när man fick mens månaden innan. Ägglossningen kommer först och sen kommer mensen vanligtvis 12-16 dagar efter ägglossning. 

  • syntharen

    I ditt fall kan man absolut inte säga vem som är pappan, ioma det bara var några dagar mellan du hade sex med dom. Du får tyvärr vänta tills barnet är fött och göra faderskapstest.

  • Richard1986

    När det är så otroligt tätt så är det enda du kan göra att vara etthundra procent uppriktig och ärlig mot båda killarna så tidigt som möjligt. Och om du fullföljer graviditeten. - göra faderskapstest på båda när barnet är fött.

Svar på tråden Trubbel!! VEM kan det vara?