• Äldre 12 Nov 08:24
    759 visningar
    2 svar
    2
    759

    Gravid trots riklig blödning? (Start en vecka före bim)

    Är det möjligt att jag är gravid?

    Såhär ligger det till. Blev gravid, fick missfall några dagar efter bim. Gravtest bekräftade missfallet. Blev sen gravid direkt igen. Vet när jag hade ägglossning och började blöda en vecka FÖRE bim/efter ägglossning. Började med brun flytning men övergick i klarröd blödning som varit lika riklig som min mens. På femte blödningsdagen tog jag gravtest som sa ?gravid 1-2 veckor?. Har blött i 7 dagar. Tänkte ta nytt gravtest om någon dag. Men visst fan kan jag inte fortf vara gravid med en sån här riklig o lång blödning?

    Jag är dock så less på det här hoppandet med hormonnivåer i kroppen. Sover jämt och somnar tidigt om kvällar. Orkar knappt gå upp på morgonen o ta hand om min dotter om dagarna... hade känts mycket mer värt det om det ledde till nåt annat än missfall hela tiden!

  • Svar på tråden Gravid trots riklig blödning? (Start en vecka före bim)
  • Äldre 19 Nov 13:28
    #1

    Hur har det gått för dig?

  • Äldre 30 Jan 20:01
    #2

    Tnelavibma; Det var missfall den gången också. Eller ja, det kanske var för tidigt för att kallas för det.

    Men nu är jag gravid i vecka 7-8. Helt annorlunda denna gången mot de andra gångerna i höst så håller tummarna att det håller hela vägen.

Svar på tråden Gravid trots riklig blödning? (Start en vecka före bim)