• Anonym (Pic)
    Äldre 13 Nov 12:54
    18925 visningar
    185 svar
    185
    18925

    Hur länge Vill hon vara ifred

    Hej!

    Träffade en tjej för ett halvår sedan och det slutade med att vi blev ovänner över ett missförstånd, i alla fall så fick hon missförståndet förklarat för sig och hon förstog att jag aldrig skulle ha sånna tankar om henne dock så ville hon efter detta vara ifred för att låta allt rinna av ett tag vilket jag inte förstog så jag trodde att hon fortfarande var arg över missförståndet.

    Allt blev i alla fall värre och nu är hon jättearg över att jag inte kan låta henne vara ifred och vill inte prata med mig överhuvudtaget.

    Jag har ju förståt nu vad det är hon vill så därför tänker jag låta henne vara - dock så är jag orolig över att hon aldrig nånsin kommer vilja ha med mig att göra igen? Hur lång tid kan jag räkna med att hon vill vara ifred innan jag bör släppa tanken helt om att nånsin få ha kontakt igen med henne?

    Jag har verkligen förklarat för henne hur mycket jag tycker om henne men det enda hon gjorde då var att fräsa åt mig att lämna henne ifred.

  • Svar på tråden Hur länge Vill hon vara ifred
  • Anonym (mmm)
    Äldre 13 Nov 12:56
    #1

    Det är hon som kontaktar dig OM hon vill ha kontakt! Hon har ju varit supertydligt men du överträdde gränsen och då blev hon ännu surare. 
    Det går inte att säga någon speciell tidsperiod då alla människor är olika. 

  • Anonym (Pic) Trådstartaren
    Äldre 13 Nov 13:14
    #2
    Anonym (mmm) skrev 2018-11-13 12:56:47 följande:

    Det är hon som kontaktar dig OM hon vill ha kontakt! Hon har ju varit supertydligt men du överträdde gränsen och då blev hon ännu surare. 

    Det går inte att säga någon speciell tidsperiod då alla människor är olika. 


    Ja jag vet att det är hon som måste kontakta mig, jag förstog aldrig att konflikten handlade om att jag inte kunde låta henne vara - jag trodde liksom allt var över och att det var bra,och när hon då blev arg över att jag kontaktade henne så förstog jag inte vad det ha handlade om.

    Jag antar att det kommer dröja ett bra tag innan hon möjligtvis hör av sig igen men frågan är ju hur länge jag bör vänta innan jag helt måste släppa tanken om att hon ska höra av sig igen?

    Jag har som tur är inte sagt något elakt till henne utan mest bara försökt förklara hur mycket jag tycker om henne trotts att hon fräser åt mig
  • Anonym (Kerst­in)
    Äldre 13 Nov 13:25
    #3
    Anonym (Pic) skrev 2018-11-13 13:14:22 följande:
    Ja jag vet att det är hon som måste kontakta mig, jag förstog aldrig att konflikten handlade om att jag inte kunde låta henne vara - jag trodde liksom allt var över och att det var bra,och när hon då blev arg över att jag kontaktade henne så förstog jag inte vad det ha handlade om.

    Jag antar att det kommer dröja ett bra tag innan hon möjligtvis hör av sig igen men frågan är ju hur länge jag bör vänta innan jag helt måste släppa tanken om att hon ska höra av sig igen?

    Jag har som tur är inte sagt något elakt till henne utan mest bara försökt förklara hur mycket jag tycker om henne trotts att hon fräser åt mig
    I hennes värld har du antagligen varit alldeles för intensiv och haft för mycket kontakt. Alla människor har olika behov av kontakt och hanterar det på olika sätt.

    Hon har tydligt markerat att du inte skall kontakta henne, antagligen menar hon för alltid men kanske lindar in det lite.

    Det är lika bra att du glömmer henne och gå vidare, skulle hon mot förmodan ta upp kontakten igen så får du starta från det.
  • Anonym (Pic) Trådstartaren
    Äldre 13 Nov 13:39
    #4
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-11-13 13:25:29 följande:

    I hennes värld har du antagligen varit alldeles för intensiv och haft för mycket kontakt. Alla människor har olika behov av kontakt och hanterar det på olika sätt.

    Hon har tydligt markerat att du inte skall kontakta henne, antagligen menar hon för alltid men kanske lindar in det lite.

    Det är lika bra att du glömmer henne och gå vidare, skulle hon mot förmodan ta upp kontakten igen så får du starta från det.


    Fast kan man verkligen vara så arg över en sån sak att man aldrig nånsin igen vill ha med personen att göra om denne i övrigt aldrig sagt eller gjort något dumt mot en? Jag har inte ens svurit åt henne utan bara försökt få henne att förstå att jag inte vill att vi är ovänner och hur mycket hon betyder för mig
  • Äldre 13 Nov 13:43
    #5

    Troligen menar hon för all framtid. Finns liksom ingen som helst anledning för henne att ta upp kontakten med dig igen då ni inte haft något som hon kommer sakna. Om jag förstått saken rätt?!
    Glöm henne och gå vidare i livet.

  • Anonym (Pic) Trådstartaren
    Äldre 13 Nov 13:50
    #6
    smulpaj01 skrev 2018-11-13 13:43:06 följande:

    Troligen menar hon för all framtid. Finns liksom ingen som helst anledning för henne att ta upp kontakten med dig igen då ni inte haft något som hon kommer sakna. Om jag förstått saken rätt?!

    Glöm henne och gå vidare i livet.


    Vi pratade ofta i telefonen hela nätterna om allting, vi somnade tom en gång med telefonerna påslagna. Hon sa att jag gjorde henne glad, en gång så sa hon att hennes mamma skulle bli arg om vi inte en dag gifte oss och skaffade barn tillsammans, hon ville att i skulle flytta tillsammans och bo i ett hus på landet med massa djur och sånt.

    Så nånting har det ju en gång funnits mellan oss
  • Anonym (Pic) Trådstartaren
    Äldre 13 Nov 13:54
    #7

    Första gången vi träffades så var det hon som hörde av sig efteråt och tackade för träffen, efter det hann vi bara träffas en gång till innan detta skedde men även den gången var en helt jävla underbar träff

  • Äldre 13 Nov 14:26
    #8
    Anonym (Pic) skrev 2018-11-13 13:54:23 följande:

    Första gången vi träffades så var det hon som hörde av sig efteråt och tackade för träffen, efter det hann vi bara träffas en gång till innan detta skedde men även den gången var en helt jävla underbar träff


    Ni har talat i telefon flera gånger och sedan har ni träffats TVÅ gånger! Jag tror att hon tycker att det du upplevde som underbart upplevde hon som alltföri intensivt. Du låter creepy.
  • Äldre 13 Nov 14:37
    #9
    Anonym (Pic) skrev 2018-11-13 13:54:23 följande:

    Första gången vi träffades så var det hon som hörde av sig efteråt och tackade för träffen, efter det hann vi bara träffas en gång till innan detta skedde men även den gången var en helt jävla underbar träff


    Misstänkte att det var du igen. Det har gått väldigt lång tid nu och du har väl skrivit minst ett 10-tal trådar om detta här på fl.
    Du behöver verkligen söka hjälp för ditt beteende och dina tankar är inte sunda nu.
    Du verkar ha svårt att släppa henne och komma vidare och att ha så pass svårt för det när ni knappt har träffats är inte "normalt".
    Hon kommer inte höra av sig mer!
  • Anonym (Pic) Trådstartaren
    Äldre 13 Nov 14:49
    #10
    -1
    smulpaj01 skrev 2018-11-13 14:37:22 följande:

    Misstänkte att det var du igen. Det har gått väldigt lång tid nu och du har väl skrivit minst ett 10-tal trådar om detta här på fl.

    Du behöver verkligen söka hjälp för ditt beteende och dina tankar är inte sunda nu.

    Du verkar ha svårt att släppa henne och komma vidare och att ha så pass svårt för det när ni knappt har träffats är inte "normalt".

    Hon kommer inte höra av sig mer!


    Ja men då kan ju du också fortsätta att hata på mig. JAG VILL INGEN ILLA!!! FATTA DET!!
Svar på tråden Hur länge Vill hon vara ifred