• Anonym (Kaffedraken)

    Har ni ångrat en tatuering?

    Har ni någonsin ångrat en tatuering? Vad hände med den?

  • Svar på tråden Har ni ångrat en tatuering?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gjorde min tatuering hemma hos en kille när jag var 19 år. Var nöjd och fick många komplimanger. Sedan ångrade jag den. Gjorde ingenting, den sitter på ett ställe som jag inte ser själv. Tiden gick, jag förlikade mig med den. Vissa som ser den ger komplimanger och tycker den är snygg säger de. Nu skulle den egentligen behövas fyllas för att bli så som den var, för den har bleknat. Det går i vågor det här med ångradet. Jag känner just idag att jag ångrar den men det är som det är. Accepterar den. Skulle inte ta bort den utan snyggat till den, fylla i den för att göra det bästa av den. Jag skiter i den faktiskt och glömmer att jag har den, tills jag helt plötsligt hör någon som ger den en komplimang, då tackar jag och förklarar att det är en hemmatatuering. Andra gillar ju den så som jag gillade den från början. Men fler blir det inte!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Japp gjorde en för 25år sedan... Killen var väldigt ansedd och duktig. Gjorde på en kompis vilket blev jättebra.. Gjorde sedan en på mig som blev skit dålig... Tänker ibland att jag ska göra en cover up men kommer mig aldrig för och det blir ganska dyrt.. Har den på överarmen så den är lätt att dölja

  • Anonym (Kaffedraken)
    Aurora Borrealis skrev 2018-11-13 19:56:42 följande:

    Jag gjorde min tatuering hemma hos en kille när jag var 19 år. Var nöjd och fick många komplimanger. Sedan ångrade jag den. Gjorde ingenting, den sitter på ett ställe som jag inte ser själv. Tiden gick, jag förlikade mig med den. Vissa som ser den ger komplimanger och tycker den är snygg säger de. Nu skulle den egentligen behövas fyllas för att bli så som den var, för den har bleknat. Det går i vågor det här med ångradet. Jag känner just idag att jag ångrar den men det är som det är. Accepterar den. Skulle inte ta bort den utan snyggat till den, fylla i den för att göra det bästa av den. Jag skiter i den faktiskt och glömmer att jag har den, tills jag helt plötsligt hör någon som ger den en komplimang, då tackar jag och förklarar att det är en hemmatatuering. Andra gillar ju den så som jag gillade den från början. Men fler blir det inte!


    Nästan samma här. Jag ser den inte tack och lov. Gjorde den hos en professionell tatuerare som gjorde den bra, men jävla fult motiv jag valde.

    Funderar på att täcka över den men är för tjock.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Gjorde mina 5 tatueringar när jag var 16, 17, 19 och 20. Är idag 36. Hade jag gjort dem idag så hade de sett annorlunda ut, både motiven och stilmässigt, men jag ångrar inte de jag har, de är en del av mig.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ts) skrev 2018-11-13 19:42:22 följande:

    Har ni någonsin ångrat en tatuering? Vad hände med den?


    Nej!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Skulle inte drömma om att göra en tatuering. Jag kan tycka det ibland är snyggt på killar, men väldigt trashigt på tjejer.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja en som står för mitt ex men ja ska se om den går att ändra på ännu mer sitter på min axel

Svar på tråden Har ni ångrat en tatuering?