• Anx123456

    Går det?

    För två år sedan gjorde jag en abort i vecka 7. I samband med aborten satte jag in en p-stav som jag sedan tog ut den 19 oktober detta året och i samma veva började jag på p-piller. Jag kan ha slarvat med mina piller, alltså glömt att ta dem på flera timmar, kan ha blivit att jag glömt ta under mer än 12 timmar. Enligt en app jag har är jag fertil mellan den 27 oktober till den 1 november. Jag hade oskyddat sex den 28 oktober. Igår började jag på sockerpillerna så är medveten att min mens kan komma nu och om inte så inom några dagar MEN imorse vaknade jag upp med den värsta huvudvärken samt illamående, fick uppstötningar hela morgonen, sen la sig illamåendet men det har kommit tillbaka nu under kvällen. Jag diskuterade detta med min mamma och hon sa att hon ''visste'' att hon var gravid med sitt andra och tredje barn innan hennes beräknade mensdag och då påpekade jag att det var ju för att hon har varit gravid innan men då sa hon att det har ju jag också. Kan tillägga att jag mådde ungefär såhär innan jag gjorde min abort. 
    Kan jag ens vara gravid? Och kan man känna symtom så tidigt? Räknar man från min senaste mens borde jag vara i vecka 5 isåfall. Ja, jag ska ta grav-test om min mens uteblir. Ville helt enkelt bara ventilera mig. 

  • Svar på tråden Går det?
Svar på tråden Går det?