• Haxdocelf

    Handskas med relationen?

    Har ett problem som måste ur mig.


    Jag och min fästmö har vart ihop i snart två år, ( i januari)
    Under detta förhållande har jag mått så fruktansvärt dåligt på grund av hennes föräldrar, de har lagt sina stora näsor i blöt hela tiden om mig, blandat sig i min privatekonomi, mina sovrutiner och kallat mig vissa saker..
    Gång på gång har de sagt att de ska bättra sig och vill få en ny start med mig, men de är inte kapabla att förändras förrän nu.


    Det har inte varit något på länge nu sen jag har sagt till att jag kommer lämna deras dotter om de inte slutar, vilket tydligen fungerade.


    Nu vill de glömma allt och gå vidare, men hur ska jag kunna göra det efter allt jag varit med om med dem? De har inte ens sagt förlåt en enda gång!! Stolta jävlar..

    Varför ska jag glömma och förlåta dem när de själva inte kan säga förlåt?
    Det här tär både på mig och tjejen eftersom de kommer upp i tankarna hela tiden, och hon försvarar ju givetvis dem. Hon har tillfälligt flyttat hem igen tills jag ska lugna ner mig, är detta rätt eller? Att hon kastar skiten på mig och vänder om allt så det ska bli mitt fel när det i grund och botten är hennes föräldrars fel.

  • Svar på tråden Handskas med relationen?
  • äldreochklokare

    Kan hon inte kapa kavelsträngen så blir det nog svårt för er att vara ihop. 

    Oavsett vems fel saker är så måste just ni två vara ense, annars har ni inget att bygga på. 

Svar på tråden Handskas med relationen?