• Anonym (Anastasia)

    Var ligger man med älskaren?

    Träffat en älskare och vi vet inte var vi ska ta vägen.

    Hotell kommer i längden bli för dyrt. Utomhus är ingen lösning med tanke på årstiden. I hemmet går inte hos någon av oss, hög risk att äkta hälfter eller barn kommer hem tidigare än beräknat.

    Bil och offentlig toalett är för billigt, äckligt obekvämt och går helt bort.

    Jobbet är riskfyllt men kan fungera någon gång.

    Det går att åka till universitetet eller annan offentlig byggnad och använda en kulvert, sällan använd trappuppgång eller ett bokat grupprum. Men vi saknar ändå en behaglig plats. Där man kan ligga ner bekvämt och njuta.

    Var träffar ni älskare/älskarinnor?

  • Svar på tråden Var ligger man med älskaren?
  • Anonym (xxx)

    Petting/oralsex i bilen om inget alternativ finns tillgänglig. Tar tillfället i akt om vi är på plats i den lokal där vi utövar vårt gemensamma intresse (det var så vi träffades) . Hemma hos honom på inbokade tillfällen som är riskfria, tex när frun är bortrest/på jobb eller när vi har tagit komp och kan träffas på längre lunch/ledig eftermiddag etc eller övernattning. Vi får också finna oss i att det inte går att ha sex alla gånger utan njuter av närhet och påklädda träffar också. En puss i förbifarten är bättre än ingen träff alls.

  • Anonym (där)
    Anonym (Anastasia) skrev 2018-11-15 10:58:59 följande:

    Träffat en älskare och vi vet inte var vi ska ta vägen.

    Hotell kommer i längden bli för dyrt. Utomhus är ingen lösning med tanke på årstiden. I hemmet går inte hos någon av oss, hög risk att äkta hälfter eller barn kommer hem tidigare än beräknat.

    Bil och offentlig toalett är för billigt, äckligt obekvämt och går helt bort.

    Jobbet är riskfyllt men kan fungera någon gång.

    Det går att åka till universitetet eller annan offentlig byggnad och använda en kulvert, sällan använd trappuppgång eller ett bokat grupprum. Men vi saknar ändå en behaglig plats. Där man kan ligga ner bekvämt och njuta.

    Var träffar ni älskare/älskarinnor?


    Hemma såklart så din partner kan få reda på hurdan du är och skaffa sig något bättre.
  • Anonym (Anna)

    Vi kör en del AirBNB - där kan man komma ner till 200 spänn per natt. Har också lånat kompisars sommarstugor och liknande (mycket behov av stillhet :)).

    En del Spa anläggningar har privata vilrum men då kostar spabehnadlingen en del så då blir hotell billigare.

  • Anonym (hurkieball)

    Hehe ... Påminner mig om enn gång i tiden när jag vänstrade med en kvinlig busschaffeur.  Har knullat i många buss-bakseten kan jag lungt säga. 

  • Miss Sunny
    Anonym (Anna) skrev 2018-11-15 13:35:14 följande:

    Vi kör en del AirBNB - där kan man komma ner till 200 spänn per natt. Har också lånat kompisars sommarstugor och liknande (mycket behov av stillhet :)).

    En del Spa anläggningar har privata vilrum men då kostar spabehnadlingen en del så då blir hotell billigare.


    AirBNB, hmmm.... Är det bara i dom större städerna det finns ? Det har jag inte tänkt på. Tack för tipset. 

    Måste ha ett alternativ till bilen nu när det börjar bli kallare. Bilknull tycker jag är intimt och hett, själv om det är lite billigt. Härlig känsla av att va lite "ung och dirty" på nåt sätt  :).
  • 66Joy

    Han kanske kan skaffa en van? Gott om plats och en del har säng med!
    "If the van is rocking,don´t bother knocking"

Svar på tråden Var ligger man med älskaren?