• Lina100

    Hans kollegor uppmärksammar mig?

    Dumpade en kille nyligen då han inte var snäll mot mig och kontrollerande, nu har hans kollegor börjat följa mig på Facebook och en av dem mötte jag idag på stan och han gav mig leende och kollade som bara den.

    Så konstigt? Varför liksom?

  • Svar på tråden Hans kollegor uppmärksammar mig?
  • Anonym (Emma)

    Antingen tyckte de att du verkade vara en skön tjej redan när du var tillsammans med honom och är genuint intresserade, eller så snackar han om hur billig du är och de tänker försöka få dig i säng. Eller så vill de bara vara trevliga och tycker att kollegan är ett pucko. Omöjligt att säga, fråga dem?

  • Anonym (nja)

    Om du inte känner dem varför har du dem på Facebook? Jag skulle inte vilja att de följde mig om jag inte hade någon personlig anledning att vilja ha dem. Han kanske har sagt saker om dig så att de ska "spionera" (hoppas inte att vuxna människor beter sig så, men det beror ju mycket på vilken typ av arbetsmiljö de har och hur nära vänner de är) 

    Det kanske är så att han bett några av dem följa dig för att han då genom deras kontakt med dig, får en glimt av vad du lägger upp på Fejan. 

Svar på tråden Hans kollegor uppmärksammar mig?