• Lina100

    Jaha så jag är gravid?

    Har haft såhär ett tag nu men min vikt är densamma, men är detta graviditets tecken? Liksom deluxe?

    - gasig i magen

    -blödningar, även blodklumpar i kisset

    - ständigt trött

    -ont i nedre delen av magen

    -bubblande mage

  • Svar på tråden Jaha så jag är gravid?
  • Anonym (A)

    Låter inte som graviditetssymtom, särskilt inte det där med blodklumpar i kisset. Det borde du kolla upp hos läkare.

    För övrigt, varför tar du inte bara ett graviditetstest om du tror du kan vara gravid istället för att lista massa ?symtom? här? Ingen kan ha en aning om om du är gravid eller inte.

  • Lina100
    Anonym (A) skrev 2018-11-16 07:34:15 följande:

    Låter inte som graviditetssymtom, särskilt inte det där med blodklumpar i kisset. Det borde du kolla upp hos läkare.

    För övrigt, varför tar du inte bara ett graviditetstest om du tror du kan vara gravid istället för att lista massa ?symtom? här? Ingen kan ha en aning om om du är gravid eller inte.


    Du har rätt, men blir så orolig.

    Har muskelvärk också
  • Lina100
    Anonym (A) skrev 2018-11-16 07:34:15 följande:

    Låter inte som graviditetssymtom, särskilt inte det där med blodklumpar i kisset. Det borde du kolla upp hos läkare.

    För övrigt, varför tar du inte bara ett graviditetstest om du tror du kan vara gravid istället för att lista massa ?symtom? här? Ingen kan ha en aning om om du är gravid eller inte.


    Du har rätt, men blir så orolig.

    Har muskelvärk också
  • Lina100
    Anonym (A) skrev 2018-11-16 07:34:15 följande:

    Låter inte som graviditetssymtom, särskilt inte det där med blodklumpar i kisset. Det borde du kolla upp hos läkare.

    För övrigt, varför tar du inte bara ett graviditetstest om du tror du kan vara gravid istället för att lista massa ?symtom? här? Ingen kan ha en aning om om du är gravid eller inte.


    Du har rätt, men blir så orolig.

    Har muskelvärk också
  • Anonym (T)

    Nej, du är nog inte gravid. Men om det kommer blod när du kissar så måste du självklart söka vård direkt.

  • Lina100
    Anonym (T) skrev 2018-11-16 07:48:58 följande:

    Nej, du är nog inte gravid. Men om det kommer blod när du kissar så måste du självklart söka vård direkt.


    Aa alltså det började ju med vita mer flytningar liksom, sen kom blödningarna
  • syntharen

    Men kommer blodet från kisset eller det kommer från slidan NÄR du kissar. För blod i urinet är inte bra och du måste söka vård. Annars kan man må lite konstig om man får sånna konstiga blödningar från slidan. Men ioma du äter p-piller så borde du väl inte få sånna mellanblödningar. Ta ett test eller sök vård.

  • Lina100
    syntharen skrev 2018-11-16 11:28:27 följande:

    Men kommer blodet från kisset eller det kommer från slidan NÄR du kissar. För blod i urinet är inte bra och du måste söka vård. Annars kan man må lite konstig om man får sånna konstiga blödningar från slidan. Men ioma du äter p-piller så borde du väl inte få sånna mellanblödningar. Ta ett test eller sök vård.


    Kommer från slidan men även små klumpar med i kisset.

    Alltså grejen är ju också att jag aldrig tar socker pillren, så har aldrig fått riktigt mens vecka igen.
  • Limeblad
    Lina100 skrev 2018-11-16 11:47:13 följande:

    Kommer från slidan men även små klumpar med i kisset.

    Alltså grejen är ju också att jag aldrig tar socker pillren, så har aldrig fått riktigt mens vecka igen.


    Det kan bero på det. Jag äter ihop kartor och efter 2,5-3 kartor får jag blödning iaf. Tror det är kroppen som säger att det är dags att rensa ur. Gör ett uppehåll i 4-7 dagar och låt mensen komma. Sen fortsätter du med p-pillren som vanligt till nästa gång. Så gör jag.
Svar på tråden Jaha så jag är gravid?