• Anonym (Fontanellen)

    Trosor

    Har en fråga som gör mig förbryllad. Min särbo har jämt ?vanliga? trosor på sig, nu för nån månad sen när jag skulle hämta lite kläder hos henne så hittade jag flera stringtrosor och vita stayups fast hon säger att hon inte äger några? För ett par veckor sedan när jag satt på hennes balkong och tog en cigg så låg det ett antal fimpar av ett helt annat märke som jag vet att hon aldrig skulle röka. Kan det bara vara en slump eller är det nåt jag borde ta upp med henne?

  • Svar på tråden Trosor
  • Anonym (Joan)

    Vart hittade du stringtrosorna och stayupsen??
    Fimparna kan väl vara från vem som helst som hon har haft på besök, behöver ju inte vara en "älskare"?

    Vad gäller underkläderna så har jag själv en uppsjö med märkliga underkläder som jag köpt men typ aldrig använt då jag inte har känt mig bekväm med dem eller de inte har suttit något bra (blir väldigt osexigt med underkläder som sitter illa!!). Äger massor med string men använder det väldigt sällan numera. Föredrar bekväma bomullstrosor!

  • Anonym (Fontanellen)

    Så kan det naturligtvis vara att dom är obekväma, fast varför köper man då nya?

  • Cunnilingus18

    Men hur vet du att de är nya och inte är något som bara legat utan att hon använder dem som någon annan här även skrev?

    Du kan alltid fråga henne på ett smidigt sett, om inderkläderna och se hur hon reagerar?

    Sedan varför skulle hon helt plötsligt klä upp sig i annorlunda underkläder för någon annan man om hon aldrig gjort det för dig? Antar att ert förhållande är ganska nytt med, då ni inte bor ihop?

  • Anonym (Fontanellen)

    Jag skrev i början att vi är särbos. Min erfarenhet av kvinnor är att dom gärna klär upp sig vid en ?eventuell? ny kontakt...

  • Anonym (Sad)
    Anonym (Fontanellen) skrev 2018-11-21 14:32:39 följande:

    Jag skrev i början att vi är särbos. Min erfarenhet av kvinnor är att dom gärna klär upp sig vid en ?eventuell? ny kontakt...


    Så är det
Svar på tråden Trosor