• Sockervaddpåpizza

    min man tycker att jag är slapp

    min man muttrade att jag var slapp där nere vid något tillfälle. jag blev då lite ställd.. visat jag har fött två barn vaginalt men han har då verkligen inga problem att varken behålla sitt stånd eller att få utlösning i mig så varför berättar han då detta för mig? jag gör regelbundet knipövningar så jag har svårt att tro att det inte känns något när vi har sex.

    har han varit otrogen och liksom haft någon att jämföra med är ju tankar som jag börjar fundera kring..

  • Svar på tråden min man tycker att jag är slapp
  • Liberté

    Precis som killar har storlek är det också något för tjejer, hur de känns. Skulle utan problem kunna göra ett test med ögonbindel mellan mina 6 senaste förhållanden och direkt säga vem som var vem.

    Knipövningar kan hjälpa men efter barn brukar det kännas annorlunda.

  • Anonym (Skithög)

    Släng kommentar att han har liten kuk så blir han nog tyst. Vill du dela livet med en skithög?!

  • Anonym (L)

    Dumpa skiten för man är inte otrogen mot någon man älskar om man håller definitivt inte på att nedvärdera könsorganet på någon man älskar som har gett en den finaste gåvan man kan få på denna jord!!

    Han är väl runkskadad. Kollar för mycket porr och är van vid handens fasta grepp.

  • Anonym (L)
    Anonym (Skithög) skrev 2018-11-17 00:38:51 följande:

    Släng kommentar att han har liten kuk så blir han nog tyst. Vill du dela livet med en skithög?!


    Precis, det är inte du som är slapp, det är han som är liten.
  • Anonym (storlek)

    Nej det är inte kuken som är liten, det är fiffi som är slapp.

  • Anonym (Usch)

    Nä så får man väl inte säga. Säg åt han o skaffa större kuk istället. Sen kan man ju undra varför männen alltid skyller på kvinnan. Det beror ju mer på mannen än kvinnan. Mitt ex antydde att han inte kände så mycket. Efter mitt första barn han var ingen bjässe utan tvärmedel. Nu e jag med en man som säger fr jag e trång o han e tvärtom sjukt stor o tjock. O det vet han om (han har tom blitt dumpad pga det)men menar ändå att det e jag som e trång. Allt för att sätta sig på oss kvinnor

  • Anonym (H)

    Stackars honom då.. Gör honom en tjänst och släpp aldrig in honom i din slappa fitta igen. Jävla svin..

  • Anonym (Va)

    Men alltså. Precis som penisen sväller när en man blir upphetsad så blir även kvinnans slida större när hon blir upphetsad.

    Standarden på sexualundervisningen i skolan är verkligen under all kritik.

    Och man säger inte nedvärderande saker om sin partners könsorgan om man inte är en skitstövel eller lite bakom flötet, eller båda.

  • Anonym (mmm)
    Liberté skrev 2018-11-17 00:36:04 följande:

    Precis som killar har storlek är det också något för tjejer, hur de känns. Skulle utan problem kunna göra ett test med ögonbindel mellan mina 6 senaste förhållanden och direkt säga vem som var vem.

    Knipövningar kan hjälpa men efter barn brukar det kännas annorlunda.


    Jag har blivit otroligt mycket bättre på att använda musklerna efter att jag fick barn så jag skulle med bestämdhet hävda att det behöver inte bli slappare för att man fått barn, kanske snarare tvärtom. Det är nån slags myt att ju fler barn man fött = desto slappare. Klart att det finns folk som får det så eller som kanske inte gjort sina knipövningar men för många blir det som för mig. 

    Min man säger att det är otroligt skönt när jag kniper åt och när jag var yngre så var jag inte ens medveten om att man kunde använda det som ett "trick" när man hade sex, så jag vill nog påstå att i vårt fall är det effektivare på den fronten nu.

    Sen blir jag lite nyfiken på din "statistik". Dessa sex personer, har du haft sex med dem både före och efter de fött barn? Annars blir det svårt att hävda att det är skillnad just pga barn eller inte. 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (storlek) skrev 2018-11-17 01:39:17 följande:

    Nej det är inte kuken som är liten, det är fiffi som är slapp.


    Och det vet du för att du har mätt just denna killes organ och TS organ? 
  • Anonym (Lii)

    Riktigt svinigt sagt! Han som har liten då ju. Hade inte accepterat såna kommentarer.

    Har själv barn och man ser ju inte ut som tidigare där nere men vi passar faktiskt bättre ihop nu storleksmässigt (tidigare var jag ganska trång och kunde få lite ont i vissa ställningar). Njuter mkt mer nu när jag är mer öppen.

Svar på tråden min man tycker att jag är slapp