• Katten22

    Han skriver dagligen men vill sällan ses

    Började skriva med en kille, vi var båda tydliga med att vi söker något seriöst o han hade skrivit detta på sin profil med. Vi bor 15 mil ifrån varandra o han jobbar på annan ort varannan vecka vilket gör det svårt att ses ofta. Vi har pratat med varandra i ca 2 månader nu o det är alltid han som skriver, han skriver varje dag o vi pratar exakt hela tiden typ. Totalt har vi setts 5 gånger o bär vi är så är det som att vi vore ett par. Vi myser, går ut o äter mm o allt kännt bra.

    Däremot så känns det som att han aldrig vill ses en lämgre tid. Jag hade gärna umgåtts o sovit över vilket vi aldrig har gjort, speciellt när vi bor så långt ifrån varandra. Tex nu sist så var jag i hans stad o då visade han inte så stoet intresse att ses men vi bestämde att ta en fika o sen skulle han bra sitta hemma när jag själv kände vi kunde umgås. Jag fattar ju att det äe mycket han ska göra när han är borta så myclet men ändå. Jag själv är ju mer van vid att killar gärna vill träffas o ha sex föe att sedan inte höra av sig o vilja prata, men han här skriver ju verkligen hela tiden o vill prata så får inte ihop det riktigt. Eller är det jag som begär mycket föe att ha setts 5 gånger? Samtidigt tänker jag ju att ses man 5 gånger o båda vill ha seriöst skulle man inte ses mer om man inte ville mer. Kan tillägga att han aldrig haft något direlt seriöst förhållande trots han äe 28 år.

    Kan man va intresserad utav någon men ändå känna behov av att vilja va själv?

    Jag tänker ju liksom att skulle han inte va intresserad skulle han ju inte höra av sig dagligen.

  • Svar på tråden Han skriver dagligen men vill sällan ses
  • Mongoliet

    Han tycker nog att det lagom umgänge som det är.

  • Physalis

    Det låter som att det är dags att prata om det. Det är säkert mycket möjligt att han är nöjd som ni gör nu, då är frågan om det är tillräckligt för dig? Om det inte är det, är han villig att ändra på något?


    Korrekturläser som en kratta
  • Katten22

    [quote=79222819][quote-nick]Physalis skrev 2018-11-18 12:01:27 följande:[/quote-nick]Det låter som att det är dags att prata om det. Det är säkert mycket möjligt att han är nöjd som ni gör nu, då är frågan om det är tillräckligt för dig? Om det inte är det, är han villig att ändra på något?

    [/

    Så man kan ändå begära såna saker eller iaf prata om det så pass tidigt i stadiet?

  • Katten22

    [quote=79224212][quote-nick]baralillatant skrev 2018-11-18 21:11:24 följande:[/quote-nick]Åka 30 mil för att ta en fika?

    He?s just not that in to you :/[/

    Nej asså 30 mil är väl lite att ta i för en fika. De gånger jag åkt dit har vi iaf umgåtts i 5 timmar o han har bjudit på mat o grejer, fikan var i samband med att jag var i hans stad.

    Men om han inte skulle va intresserad, varför då skriva exakt varje dag till mig?

  • Physalis
    Katten22 skrev 2018-11-18 21:05:27 följande:

    [quote=79222819][quote-nick]Physalis skrev 2018-11-18 12:01:27 följande:[/quote-nick]Det låter som att det är dags att prata om det. Det är säkert mycket möjligt att han är nöjd som ni gör nu, då är frågan om det är tillräckligt för dig? Om det inte är det, är han villig att ändra på något?

    [/

    Så man kan ändå begära såna saker eller iaf prata om det så pass tidigt i stadiet?


    Man behöver ju inte ta det superseriöst utan mer fråga om han verkligen är intresserad nog att fortsätta för att du ibland tolkar det annorlunda.

    Eller så kan du bara vara uppmärksam själv och avgöra utifrån det. Det hela beror ju på hur intresserad du är av honom. Om du själv inte är så intresserad ännu så är det lättare att rycka på axlarna och anta att hans beteende visar på att han inte vill och gå vidare utan honom.
    Korrekturläser som en kratta
  • 2barnsmorsan
    Katten22 skrev 2018-11-17 18:55:10 följande:

    Började skriva med en kille, vi var båda tydliga med att vi söker något seriöst o han hade skrivit detta på sin profil med. Vi bor 15 mil ifrån varandra o han jobbar på annan ort varannan vecka vilket gör det svårt att ses ofta. Vi har pratat med varandra i ca 2 månader nu o det är alltid han som skriver, han skriver varje dag o vi pratar exakt hela tiden typ. Totalt har vi setts 5 gånger o bär vi är så är det som att vi vore ett par. Vi myser, går ut o äter mm o allt kännt bra.

    Däremot så känns det som att han aldrig vill ses en lämgre tid. Jag hade gärna umgåtts o sovit över vilket vi aldrig har gjort, speciellt när vi bor så långt ifrån varandra. Tex nu sist så var jag i hans stad o då visade han inte så stoet intresse att ses men vi bestämde att ta en fika o sen skulle han bra sitta hemma när jag själv kände vi kunde umgås. Jag fattar ju att det äe mycket han ska göra när han är borta så myclet men ändå. Jag själv är ju mer van vid att killar gärna vill träffas o ha sex föe att sedan inte höra av sig o vilja prata, men han här skriver ju verkligen hela tiden o vill prata så får inte ihop det riktigt. Eller är det jag som begär mycket föe att ha setts 5 gånger? Samtidigt tänker jag ju att ses man 5 gånger o båda vill ha seriöst skulle man inte ses mer om man inte ville mer. Kan tillägga att han aldrig haft något direlt seriöst förhållande trots han äe 28 år.

    Kan man va intresserad utav någon men ändå känna behov av att vilja va själv?

    Jag tänker ju liksom att skulle han inte va intresserad skulle han ju inte höra av sig dagligen.


    Kan ju vara att han verkligen vill ha något seriöst och känner att han vill känna dig innan ni hoppar i säng.

    Har du frågat om ni ska ses lite längre stund eller sova över?

    Eller har ingen tagit upp det och du bara antar att han inte vill?
  • 2barnsmorsan

    Min erfarenhet är att killar som vill nåt seriöst och inte är vana att ligga runt, inte heller pushar sex så snabbt utan gärna vill ses och lära känna varandra först.

  • Katten22
    2barnsmorsan skrev 2018-11-19 07:34:15 följande:

    Min erfarenhet är att killar som vill nåt seriöst och inte är vana att ligga runt, inte heller pushar sex så snabbt utan gärna vill ses och lära känna varandra först.


    2barnsmorsan skrev 2018-11-19 07:31:50 följande:

    Kan ju vara att han verkligen vill ha något seriöst och känner att han vill känna dig innan ni hoppar i säng.

    Har du frågat om ni ska ses lite längre stund eller sova över?

    Eller har ingen tagit upp det och du bara antar att han inte vill?[/

    Jag har extremt avå

    [quote=79224829][quote-nick]2barnsmorsan skrev 2018-11-19 07:31:50 följande:[/quote-nick]Kan ju vara att han verkligen vill ha något seriöst och känner att han vill känna dig innan ni hoppar i säng.

    Har du frågat om ni ska ses lite längre stund eller sova över?

    Eller har ingen tagit upp det och du bara antar att han inte vill?


    Att han inte skulle va seriös har jag extremt svårt att tro, dvs att han bara skulle leka med mig. På hans profil har han skrivit att han söker något seriöst o vi diskuterade även det innan vi sågs. Han lägger märke till saker som jag säger för att tex diskutera de bär vi ses osv. Så jag utgår från att det är seriöst han söker. Vi har även haft sex så det äe liksom inte just det som äe problemet.

    Jag har heller aldrig frågat om att sova utan många gånger har sova varir uteslutet då saker som jobb osv kommit i vägen. Itan det var just denna helgen jag blev lite ledsen när jag frågade om att ses o han ville ta en fika, sen förväntade jag la mig att kanakw bli inbjuden till han då han sa att han bara skulle va hemma på kvällen, samtidigt Kanake han trodde jag ville hem då jag vart borta hela veckan, så just frågat han jag aldrig gjort.
  • 2barnsmorsan
    Katten22 skrev 2018-11-19 08:19:43 följande:

    Att han inte skulle va seriös har jag extremt svårt att tro, dvs att han bara skulle leka med mig. På hans profil har han skrivit att han söker något seriöst o vi diskuterade även det innan vi sågs. Han lägger märke till saker som jag säger för att tex diskutera de bär vi ses osv. Så jag utgår från att det är seriöst han söker. Vi har även haft sex så det äe liksom inte just det som äe problemet.

    Jag har heller aldrig frågat om att sova utan många gånger har sova varir uteslutet då saker som jobb osv kommit i vägen. Itan det var just denna helgen jag blev lite ledsen när jag frågade om att ses o han ville ta en fika, sen förväntade jag la mig att kanakw bli inbjuden till han då han sa att han bara skulle va hemma på kvällen, samtidigt Kanake han trodde jag ville hem då jag vart borta hela veckan, så just frågat han jag aldrig gjort.


    Okej, jag missuppfattade din trådstart, trodde inte ni hade haft sex utan att ni bara setts ute och gått superlångsamt fram.

    Har ni haft sex och han fortfarande inte vill ses mer än korta stunder utomhus så hade jag tyvärr blivit fundersam över vad han vill. Då tycker jag du ska ta upp det och fråga.

    Alternativt att du själv tar initiativ till att ses en längre stund och ser vad han säger. För är man intresserad så vill man träffas, och då prioriterar man det även om man jobbar mycket också.

    För tyvärr är det ingen garanti att han skrivit att han söker nåt seriöst. Han kan mycket väl söka nåt seriöst men det betyder ju inte att han nödvändigtvis fått känslor för dig.
Svar på tråden Han skriver dagligen men vill sällan ses