• LillaGrodan123

    'Inredning' till vagn?

    Har beställt en ny vagn, men blir inte riktigt klok på vad jag behöver köpa mer till själva vagnen.
    Har köpt en bugaboo som är 'komplett med liggdel, sittdel och suffett' och jag vet att man kan köpa till mugghållare, regnskydd, adapter till babyskydd etc, men det jag undrar över är själva 'inredningen' till vagnen. Behöver man köpa madrass? Madrassskydd Lakan?
    Kudde och filt, samt åkpåse vintertid har jag förstått, men resten...? Någon som har tips?

  • Svar på tråden 'Inredning' till vagn?
  • joannaq

    Madrass brukar vara med, men ett madrassskydd är ju alltid bra. Sen lakan kudde och ett tunnare täcke är ju också bra och så påslakan till det.

  • AK78

    Köpte precis en Bugaboo Donkey eftersom vi väntar syskon. Det enda jag köpt till är en åkpåse. I vår/sommar kommer det nog inte behövas nånting..

  • AK78

    Regnskydd ingick förresten i vår vagn! Men vi köpte till en mugghållare. Absolut inget måste.. men rätt gött för välling/vatten/kaffe..

  • Anonym (Mom)

    Jag hade bara en åkpåse och regnskydd till vagnen.

    Och en tunn filt om det inte var kallt.

    Fast regnskydd ingick till båda våra vagnar.

  • Fia 28

    Jag har haft åkpåsar i olika tjocklekar och regnskydd, inga andra finesser eller täcken etc. 

  • LillaGrodan123

    Tack för tips! Det får nog bli lite filtar och kudde i första skedet. Och kanske åkpåse om det blir för kallt.

Svar på tråden 'Inredning' till vagn?