• sriracha

    HUR överlever men en relation utan sex och närhet? Gravid månad 7

    Vi träffades för 1,5 år sedan...
    Fantastiskt sexliv, ett band som jag aldrig haft till någon annan....
    De första månaderna..

    Därefter slutade passionen, ingen närhet, inget sex...
    Han skyllde på tusen andra saker jobbet, prestationsångest, potensproblem..

    Jag har haft ett enormt tålamod, försökt och försökt, tagit initiativ, blivit nekad, gång efter gång... 

    Försökt ge honom kärlek, bråkat, skrikit, försökt igen...

    Ingenting leder någonvart..

    Är gravid i månad 7 och har inte haft sex under hela graviditeten... Innan dess dröjde det och vi kanske var nära varandra var 3 månad i bästa fall.

    Han skyller på sitt förflutna, men inte ens närhet får jag.. jag måste be honom att hålla om mig..

    Sen får jag skulden att allting beror på våra bråk som i grunden kommer ur brist på sex och närhet..

    Jag känner mig förstörd... Hur ska jag leva ett helt liv med någon som inte ens vill vara nära mig..

    Vad ska jag göra? vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden HUR överlever men en relation utan sex och närhet? Gravid månad 7
  • Anonym (.)

    Bola tid hos en sexolog! Skitsvårt läge med olika önskningar och bagage på det, och svårt att prata med varandra om utan att skuldbelägga. Men inger ovanligt problem. Tänker att det bästa är att få hjälp att kommunicera kring det, då är sexolog bra. Om din partner har ett förflutet som spökar kan en sexolog säkert hjälpa till med det med.

Svar på tråden HUR överlever men en relation utan sex och närhet? Gravid månad 7