• WilleKevinAmandus

    Ser jag så fel?

    Är det någon mer än jag som ser nått?

    Det testet som är från clearblue ska bara visa ett streck. Har även testat med clearblue digital som visar "inte gravid". Kan det vara så att det är väldigt tidigt?

  • Svar på tråden Ser jag så fel?
  • 2barnsmorsan
    WilleKevinAmandus skrev 2018-11-20 12:50:28 följande:

    Är det någon mer än jag som ser nått?

    Det testet som är från clearblue ska bara visa ett streck. Har även testat med clearblue digital som visar "inte gravid". Kan det vara så att det är väldigt tidigt?


    Ser inget på nåt av dem tyvärr...
  • mammsenS

    Jag ser oxå svagt på RFSU testet :)

    Jag testa så där 3 dagar innan bim men RFSU?s test men det var falskt tyvärr. Men det behöver ju absolut inte vara så i ditt fall :) ta ett nytt test om nån dag.

    Lycka till :)

  • Sommarskuggan

    Jagser svagt på översta testet. Testa igen med morgonurin om 3 dagar! Eller varje dag om du har pengar och inte kan vänta :)

  • Kellie13
    WilleKevinAmandus skrev 2018-11-20 13:05:59 följande:
    Här är det andra. Kom inte med från början.
    ser inget tyvärr
  • Kellie13
    WilleKevinAmandus skrev 2018-11-20 12:50:28 följande:

    Är det någon mer än jag som ser nått?

    Det testet som är från clearblue ska bara visa ett streck. Har även testat med clearblue digital som visar "inte gravid". Kan det vara så att det är väldigt tidigt?


    Asså ni som skriver att ni kan se nåt, ni måste ha jävligt bra ögon eller typ röntgensyn för jag ser då ingenting, jag förstår att man kan "se" två streck när man så gärna vill bli gravid o det e inte det jag reagerar på utan det e folk som svarar på inlägget o ger falska förhoppningar till denna tjej. Så mitt råd till dig TS: vänta lite till o ta ett nytt test.
  • Sommarskuggan
    Kellie13 skrev 2018-11-24 06:12:14 följande:

    Asså ni som skriver att ni kan se nåt, ni måste ha jävligt bra ögon eller typ röntgensyn för jag ser då ingenting, jag förstår att man kan "se" två streck när man så gärna vill bli gravid o det e inte det jag reagerar på utan det e folk som svarar på inlägget o ger falska förhoppningar till denna tjej. Så mitt råd till dig TS: vänta lite till o ta ett nytt test.


    Kanske du behöver glasögon?
  • Kellie13
    Sommarskuggan skrev 2018-11-24 12:39:27 följande:
    Kanske du behöver glasögon?
    knappast, har bra syn enligt synundersökningen.
Svar på tråden Ser jag så fel?