• Torsungen

    Ett helt eget sätt att sluta småäta

    Det här känns som det löjligaste inlägget jag någonsin har skrivit, men jag bara måste dela med mig om det här!

    Jag har sedan en lång tid tillbaka haft problem med att jag hetsäter på kvällarna.

    Går ofta för länge utan att äta när jag jobbar och så vilket resulterar i att jag hetsäter när jag kommer hem. Trots att jag ändrat min kost för att äta mer regelbundet har jag fortfarande hetsätit.

    Fick nyligen en infektion och drog då ut en tand, och då kom denna briljanta idé.

    Och nu kommer den, jag har lyckats få ner i vikt med hjälp av....

    CORSODYL mina damer och herrar.

    Låter säkert helt sjukt, men det är typ som stop och väx för mitt hetsätande.

    Allt smakar skit!! I 1-2 timmar iaf.

    Så efter varje måltid, sköljer jag med corsodyl så vill jag inte äta mer.

    Hoppas att detta kommer hjälpa mig att bryta mitt beteende långsiktigt och kanske att någon annan testar min otroligt konstiga men något briljanta idé ????

    Nog från mig ???? go try it!

  • Svar på tråden Ett helt eget sätt att sluta småäta
  • Ljbs

    Tänk bara på att corsodyl i längden ger gula tänder. Min tandläkare upplyste mig om detta efter att jag fick en tandköttsimflamnation och berättade att jag använde corsodyl.

    Han rekommenderade då istället gelén pga missfärgningsrisken.

    Insåg att hamnade rätt då jag tänkte till efter en längre periods brukande pga randköttsint.

Svar på tråden Ett helt eget sätt att sluta småäta