• Anonym (Kåt)
    Äldre 23 Nov 21:05
    675 visningar
    31 svar
    31
    675

    Blir du kåt av vissa inlägg här?

    Ärligt nu. Har ni blivit kåta eller blir kåta av inlägg här?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du kåt av vissa inlägg här?
  • Äldre 23 Nov 22:06
    #1

    Att lyssna på sjöväderrapporten är mer uppkåtande än det här. Finns inget sexigt med Familjeliv, tyvärr.

  • Anonym (gnägg­)
    Äldre 23 Nov 23:41
    #2
    +1

    Verkligen inte eftersom jag vet att det finns minderåriga barn här som är medlemmar och läser/skriver aktivt i forumet.

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 24 Nov 09:17
    #3
    -1
    Anonym (gnägg) skrev 2018-11-23 23:41:19 följande:

    Verkligen inte eftersom jag vet att det finns minderåriga barn här som är medlemmar och läser/skriver aktivt i forumet.


    Oj!

    Det finns barnarbetare som gjort en del av kläderna i din garderob oxå...

    Du kan alltså styra över dina känslor? Intressant. Något jag skulle vilja lära mig.
  • Anonym (Knull­gubben­)
    Äldre 24 Nov 10:53
    #4

    Ja, som nu. Kulen svullen och hård. Vill du bli knullad?

  • Anonym (50 years of grey)
    Äldre 24 Nov 10:58
    #5
    Anonym (Kåt) skrev 2018-11-23 21:05:51 följande:

    Ärligt nu. Har ni blivit kåta eller blir kåta av inlägg här?


    När tjejer beskriver hur dom vill bli hårt tagna, nersprutade, smiskade osv blir man ju lite tänd ändå, det är ju liksom inget man hör från tjejer annars.
  • Anonym (Usch)
    Äldre 24 Nov 11:00
    #6
    +1

    Aldrig någonsin.. Jag ser bara framför mig hur det är desperata blekfeta medelålders män som försöker ragga upp kvinnor här. Och om en kvinna svarar så är det någon snuskig skabbig whitetrash-morsa i urtvättade mjukisbyxor och bröstmjölksfläckar på linnet.. Fyyyyfan!

  • Anonym (Knull­gubben­)
    Äldre 24 Nov 11:02
    #7
    Anonym (Usch) skrev 2018-11-24 11:00:56 följande:

    Aldrig någonsin.. Jag ser bara framför mig hur det är desperata blekfeta medelålders män som försöker ragga upp kvinnor här. Och om en kvinna svarar så är det någon snuskig skabbig whitetrash-morsa i urtvättade mjukisbyxor och bröstmjölksfläckar på linnet.. Fyyyyfan!


    Ahh, nu gick det för mig, härligt sprut. Tack!
  • Anonym (50 years of grey)
    Äldre 24 Nov 12:12
    #8
    +1
    Anonym (Usch) skrev 2018-11-24 11:00:56 följande:

    Aldrig någonsin.. Jag ser bara framför mig hur det är desperata blekfeta medelålders män som försöker ragga upp kvinnor här. Och om en kvinna svarar så är det någon snuskig skabbig whitetrash-morsa i urtvättade mjukisbyxor och bröstmjölksfläckar på linnet.. Fyyyyfan!


    Om det är så du ser på medelålders män och småbarnsmammor som saknar något i livet har du verkligen en usel människosyn. (nej, jag svär inte här på slutet, sådant gör bara ohyfsade människor)

  • Anonym (Jo)
    Äldre 24 Nov 13:57
    #9

    Nej, fel forum.

  • Anonym (E.)
    Äldre 24 Nov 14:11
    #10

    Det beror sig på vad det tråden handlar om, men visst, det har hänt att jag har blivit kåt/upphetsad.

Svar på tråden Blir du kåt av vissa inlägg här?