• Bondi
    Äldre 25 Nov 13:32
    335 visningar
    6 svar
    6
    335

    Tjejer, behöver ert råd...;)

    Hej. Skall köpa en dildo till tjejen och undrar vilken skall jag köpa? Vilken är det 100% orgasmgaranti på?;)

  • Svar på tråden Tjejer, behöver ert råd...;)
  • Anonym (Garan­ti)
    Äldre 25 Nov 13:49
    #1

    Är ingen sådan garanti på någon dildo. De flesta kvinnor får inte orgasm av vaginsl stimulans utan klitoral.

    Det är väl någon sorts garanti på Womanizer men den är som sagt inte en dildo.

  • Anonym (Man)
    Äldre 25 Nov 13:56
    #2
    Anonym (Garanti) skrev 2018-11-25 13:49:28 följande:

    Är ingen sådan garanti på någon dildo. De flesta kvinnor får inte orgasm av vaginsl stimulans utan klitoral.

    Det är väl någon sorts garanti på Womanizer men den är som sagt inte en dildo.


    En billigare variant av Womanizer är då Satisfyer 2 som är en kopia av Womanizern. Tror även de lämnar någon form av orgasmgaranti. Läs gärna recensioner på olika hemsidor som säljer och bilda dig själv en uppfattning.
  • Anonym (L)
    Äldre 25 Nov 14:11
    #3

    Womanizer alla dagar i veckan! Ingen dolda utan klitorisstimulator men jag kan lämna orgasmgaranti! Jag kommer aldrig med dildo och sällan med mänsklig hjälp heller men womanizern gör mig aldrig besviken!

  • Bondi
    Äldre 25 Nov 14:17
    #4
    Anonym (L) skrev 2018-11-25 14:11:49 följande:

    Womanizer alla dagar i veckan! Ingen dolda utan klitorisstimulator men jag kan lämna orgasmgaranti! Jag kommer aldrig med dildo och sällan med mänsklig hjälp heller men womanizern gör mig aldrig besviken!


    Tack! Uppskattas att du delar med dig till mig .;)
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 25 Nov 15:57
    #5

    Vet du om hon vill ha en dildo? Jag vet inte om jag hade blivit så glad om min sambo köpt en sexleksak till mig. Hade känts lite som "tror du inte att du kan tillfredsställa mig?". Men alla är olika, så menar inte det som något kritiskt, bara att alla tjejer kanske inte vill ha en sexleksak från sin partner.

  • Bondi
    Äldre 25 Nov 16:50
    #6
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-25 15:57:26 följande:

    Vet du om hon vill ha en dildo? Jag vet inte om jag hade blivit så glad om min sambo köpt en sexleksak till mig. Hade känts lite som "tror du inte att du kan tillfredsställa mig?". Men alla är olika, så menar inte det som något kritiskt, bara att alla tjejer kanske inte vill ha en sexleksak från sin partner.


    Bra tänkt men jag är rätt säker hon vill ha en..och skulle hon inte vilja så är det bara att säga ifrån..det gör inget.. gillar lite överraskningar..
Svar på tråden Tjejer, behöver ert råd...;)