• Anonym (Katja)

    Raka eller icke raka, det är frågan

    Singeltjej 39 år ung :)

    Nu till frågan, skall jag raka eller ej ? Till frågeställningen hör att jag (i förhållanden) alltid hållt mig rakad och fräsch. Men nu efter ett halvår som singel, känner jag att typ öhhhh... Orkar inte 'hålla efter' liksom. Vad tycker ni andra ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-11-26 20:54
    Alltså, underlivet menar jag :)

  • Svar på tråden Raka eller icke raka, det är frågan
  • Anonym (Låt det va)

    Behöver väl inte vara renrakat men lite ansatt iaf om du datar, annars låt det växa och gör ett ryck när det är dax.

  • Stork28
    Anonym (Katja) skrev 2018-11-26 20:53:02 följande:

    Singeltjej 39 år ung :)

    Nu till frågan, skall jag raka eller ej ? Till frågeställningen hör att jag (i förhållanden) alltid hållt mig rakad och fräsch. Men nu efter ett halvår som singel, känner jag att typ öhhhh... Orkar inte 'hålla efter' liksom. Vad tycker ni andra ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-11-26 20:54

    Alltså, underlivet menar jag :)


    Gör det som du trivs bäst med och det som käns bra helt enkelt.

    Hänger en kille upp sig på graden av hår är han inget att ha ändå. Många har säkert preferenser men för en normal kille ingen dealbreaker :)
  • Anonym (Katja)
    Stork28 skrev 2018-11-26 21:09:21 följande:

    Gör det som du trivs bäst med och det som käns bra helt enkelt.

    Hänger en kille upp sig på graden av hår är han inget att ha ändå. Många har säkert preferenser men för en normal kille ingen dealbreaker :)


    Hehe, tack för det :)
  • Stork28
    Anonym (Katja) skrev 2018-11-26 21:16:46 följande:

    Hehe, tack för det :)


    Så lite så!

    Lycka till :)
  • Anonym (Katja)

    Det händer inte ofta (liksom) att jag går ut om helgerna, men... Aldrig säga aldrig är ju ett ordspråk. Man vet ju aldrig vad som 'förväntas' hmm...

  • Anonym (Anna)

    Som singel låter jag detta buske växa hur den vill.Skulle jag dejta nån dag,och det känns rätt,skulle jag raka en del.Men just nu no problem.

  • Stork28
    Anonym (Katja) skrev 2018-11-26 22:01:14 följande:

    Det händer inte ofta (liksom) att jag går ut om helgerna, men... Aldrig säga aldrig är ju ett ordspråk. Man vet ju aldrig vad som 'förväntas' hmm...


    De flesta har inga förväntningar på sånt. Viktigare är att du känner dig trygg och bekväm och sexig i din frisyr, vad den än nu är.

    Det är sexigt :)
  • Anonym (Katja)

    Du har rätt såklart...

    Men jag har (typiskt) en vild sida i mig som vill uttrycka sig.

  • Stork28
    Anonym (Katja) skrev 2018-11-26 22:19:53 följande:

    Du har rätt såklart...

    Men jag har (typiskt) en vild sida i mig som vill uttrycka sig.


    Låter spännande! Vad innebär denna vilda sida?
Svar på tråden Raka eller icke raka, det är frågan