• mumma

    Pcos efter förlossningen

    Har pcos o fick diagnosen när jag var ca 20 år. Jag fick barn i maj i år och efter det fungerar inte kroppen längre, tidigar kunde den fungera med bra kost o motion och donafery eller metformin. Nu fungerar inget, jag bara småblöder jämt jämt. Inte ens provera kan stoppa småblödningarna och den gyn jag går till verkar inget veta fast han ska va duktig på pcos. Någon som varit med om liknande eller har några tips el funderingar på vad som hänt? Man blir ji lite orolig.

  • Svar på tråden Pcos efter förlossningen
  • Moder1

    Jag fick gå på kinesiskakupunktur 16 ggr för att komma i fas efter andra graviditeten

  • mumma
    Moder1 skrev 2018-11-27 17:12:21 följande:

    Jag fick gå på kinesiskakupunktur 16 ggr för att komma i fas efter andra graviditeten


    Tack för svar. Hur var det för dig efter förlossningen och hur länge gick du o vänta på att det skulle bli normalt? Hur kommer det sig att du gick på just kinesisk akupunktur? :)
  • Moder1

    Efter nr 2 blödde jag i 10 v, och sen småbönder jag var och varannan dag i ca 6 månader.

    Min man läste kinesiskakupunktur så han visste nån bra.

    Var även hos honom när nr 2 var ca 2 år då mensen strulade igen. Och efter 5 behandlingar var nr 3 på väg utan hormoninblandning

Svar på tråden Pcos efter förlossningen