• Anonym (XX)
    Äldre 27 Nov 20:23
    845 visningar
    3 svar
    3
    845

    The Adventure Crowd, är dom bra?

    Hej! Funderar lite på att resa bort i grupp ja alltså en gruppresa då, o så snubblade jag förbi nån slags anordnare med detta namnet (svenskt företag). Kollade lite på deras hemsida o det lät ju bra - men nästan inget finns om dom på nätet! Inte många som kommenterar, lajkar eller nåt alls på deras Facebook sida t ex. Vilket får mig att dra öronen åt mig. Även om det kan hända att jag missat nåt, förstås.

    Nån här som vet nåt, eller rest med dom? Eller om man ska välja nåt annat, om nån här kanske har en bra idé eller så.

  • Svar på tråden The Adventure Crowd, är dom bra?
  • Anonym (XX) Trådstartaren
    Äldre 1 Dec 19:51
    #1

    Någon??

  • Äldre 4 Mar 12:29
    #2

    Hej! Lite sent svar på din fråga kanske, men JA - The Adventure Crowd är bra. Jag har åkt på två resor genom dem, en gruppresa till Sri Lanka ensam 2017 och en familjeresa tillsammans med dottern till Vietnam i november 2018.

    Inga problem alls. De svarar snabbt på mail, och verkar ha koll på det mesta när det gäller Asien. Fick även bra tips på flygbiljetter och de ordnade extranätter efter resan i Vietnam till rimligt pris. Rekommenderar dem, och kommer att boka med dem nästa gång jag åka till Asien också.

  • Anonym (XX) Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 20:40
    #3

    Bättre ett sent svar än inget alls, så tackGlad!  Blev bara lite fundersam eftersom det som sagt inte finns mycket info om dom när man googlar. Om inte du känner till kanaler som inte jag vet om, förstås.

    Är det mycket tidiga morgnar i deras reseprogram förresten? Eller om man måste vara med på allt även om man skulle vilja stanna hemma från nån utflykt t ex. Vet inte hur flexibelt det är med dom liksom.

Svar på tråden The Adventure Crowd, är dom bra?