• Binorrut

    Tända på att suga som kille

    Har sedan tonåren fantiserat om att suga en man ända till det går. Skäms för att jag har tankar om att ta en annans kuk i sin mun. Förstår inte var detta kommer från då jag i övrigt tänder på kvinnor. Någon fler som känner likadant?

  • Svar på tråden Tända på att suga som kille
  • Robert 832

    Mannen har en ganska grav kukfixering. Det är det enda attribut vi lägger vikt på och det som syns i porr osv. Det är fullt möjligt att tända enbart på kuk och annars dras till kvinnor. Det gör jag och har redan sugit ett par.

  • Binorrut

    Skönt att höra att det finns andra som tänder på samma sak, dvs att suga utan att känna attraktion till män.Kan också vara rollspelet som också tänder lite extra..att man är undergiven.

  • Anonym (Alnico)
    Robert 832 skrev 2018-11-28 17:04:03 följande:

    Mannen har en ganska grav kukfixering. Det är det enda attribut vi lägger vikt på och det som syns i porr osv. Det är fullt möjligt att tända enbart på kuk och annars dras till kvinnor. Det gör jag och har redan sugit ett par.


    Samma här. Fast jag har känt attraktion till enstaka män. Velat kyssas och så. Men jag kan inte tänka mig förhållande med en man, bara sex.
  • Anonym (Sugsugen)

    Jag älskar att suga kuk. Få den att spruta i mun eller över ansiktet. Så porrigt...

  • Anonym (Inte heterosexuella killar är ni nog inte.)

    Ni tänder ju på det. Dvs sexuell attraktion.

    Jag tror inte ni är 100 hetro utan kanske bisexuella.

  • Anonym (Sugsugen)

    Ja, självklart är man bisexuell när man blir kåt av att suga kuk.

  • Anonym (Inte heterosexuella killar är ni nog inte.)
    Binorrut skrev 2018-11-29 07:07:59 följande:

    Skönt att höra att det finns andra som tänder på samma sak, dvs att suga utan att känna attraktion till män.Kan också vara rollspelet som också tänder lite extra..att man är undergiven.


    Penisen sitter ju på en man.

    Det är vanligt att killar är intresserade i penisar men inte sexuell attraktion.

    Hur kan man då vara heterosexuell?

    Enda orsaken tror jag är att det skulle i så fall vara att man utvecklat någon form av fili. Det är att man tänder på saker som andra personer vanligtvis inte tänder på. Exempelvis gosedjur, ledsna kvinnor, avföring etc.
Svar på tråden Tända på att suga som kille