• Anonym (Tina)

    Lita på kille som lovar att han är ren?

    Tjejer, litar ni på en kille ni dejtat två månader när han säger att han är ren sedan han testade sig (i början av dejtandet) och att vi nu kan ligga oskyddat?? Han sa att han har legat med en annan tjej precis i början när vi träffades men att de skyddade sig. Och han lovar och svär på detta. Han slaknar nämligen ganska lätt av kondom, vi har lyckats några gånger men inte alla gångerr och efter som jag är så rädd så vill jag inte ligga oskyddat!

  • Svar på tråden Lita på kille som lovar att han är ren?
  • Anonym (Nej)

    Nej, gå och testa er tillsammans, du kommer bara noja annars och då kommer du istället få problem med "potensen".

  • Anonym (ej naiv)

    Never.

    Tre månader sen han låg med någon annan innan test och jag ska se det pappret, annars kan det vara.

  • Anonym (Rödluvan)

    Inte lita på någon i detta avseende. Har märkt i efterhand att många ljuger och inte testar sig eller ligger efter testning. Kondom skyddar heller inte alltid

  • misstomuchthoughts

    Tack för svar! Han visade dock papper i fysisk form alltså på att alla prov var negativa, men jag är nojig att han typ förfalskat det. Kanske bra med kondom tills det blir seriöst nog..

  • Anonym (Tyran)

    Ja på den tiden jag var aktiv gick båda och kollade sig innan man låg utan skydd, med tanke på att människor ligger runt utan att vara exekutiva så tycker jag att det är något man kommer överens om. Sen handlar det såklart om i fall man vill fortsätta ses el ej, ska man tex vara med någon fler ggr, ja då är skydd väldigt osexigt och oskönt. Och min noja för könssjukdommar skulle göra mig tokig. Nu är jag ?50+? och dagens singlar verkar ju ligga rätt och tvärt, så det är ett måste för mig.

  • Anonym (Sorry)

    Har gått på samma sak när jag började dejta en kille och jag är ledsen men det låter som ett riktigt bottennapp.. hur gick det för er?

  • Anonym (Bignono)

    Gjorde misstaget att lita på en kille en enda gång när han påstod att han hade testat sig innan vi träffades och hade sex.. körde utan kondom och fick klamydia.. man kan inte lita på någon

  • Anonym (Rödluvan)

    Litar inte på någon i detta avseende då jag upotäckt att de flesta ljuger. I efterhand har det kommit fram att de testade sig förra året typ...

    Många går smittade utan symptom och det är lömskt.

  • Anonym (Blash)

    Tillhör det vanligheterna att man testar sig vid nytt dejtande/förhållande? Jag har inte dejtat på över tio år så jag vet inte, men jag tycker det låter underligt, krävs det numera papper för att man inte vågar lita på varandra?

    Förstår dock att engångligg är osäkra, då gäller ju kondom, men när det är mer än det?

Svar på tråden Lita på kille som lovar att han är ren?