• Anonym (Baaah)

    Hur ser jag förfrågningar på messenger?

    Min messenger ser inte ut som i beskrivningarna på nätet, där man kan se förfrågningar från okända. Istället kommer det med jämna mellanrum fram förfrågningar bland konversationer. Men de visar sig ibland långt efter.

    Någon som vet hur jag gör?

  • Svar på tråden Hur ser jag förfrågningar på messenger?
  • Anonym (Kelly)

    Öppna Messenger tryck på symbolen i mitten längst ner(ser ut som två gubbar)

    Sedan trycker du på symbolen längst upp till höger( + en person )

    Sedan ser du att det står förfrågningar (längst upp 3dje symbolen från vänster till höger) när du tryckt på förfrågningar ska det komma upp om du fått några förfrågningar.

    Svårare är det inte:)

    Berätta gärna om det fungerade.

  • Anonym (Baaah)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-11-29 12:57:45 följande:

    Öppna Messenger tryck på symbolen i mitten längst ner(ser ut som två gubbar)

    Sedan trycker du på symbolen längst upp till höger( + en person )

    Sedan ser du att det står förfrågningar (längst upp 3dje symbolen från vänster till höger) när du tryckt på förfrågningar ska det komma upp om du fått några förfrågningar.

    Svårare är det inte:)

    Berätta gärna om det fungerade.


    Hej!

    Tack för infon, det fungerade. Vet du hur man får bort folk som hamnat på ens lista som man chattat med via t.ex. försäljningsgrupper?

    Känns onödigt att de syns på listan.
  • Anonym (Kelly)
    Anonym (Baaah) skrev 2018-12-01 21:26:57 följande:

    Hej!

    Tack för infon, det fungerade. Vet du hur man får bort folk som hamnat på ens lista som man chattat med via t.ex. försäljningsgrupper?

    Känns onödigt att de syns på listan.


    Öppna Messenger längst ner på sidan tryck på mitten symbolen(2 personer )

    Allra längst upp på sidan har du två symboler ta den som liknar en bok:)

    Du får då upp alla personer du har skrivit med även dina vänner tryck på i på den du vill ta bort från listan och sedan tryck ta bort kontakt sedan har du ett kryss högst upp i vänstra hörnet när du tagit bort för att stänga rutan.

    Klart svårare var det inte:) gick det bra?
  • Anonym (Baaah)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-12-01 22:13:55 följande:

    Öppna Messenger längst ner på sidan tryck på mitten symbolen(2 personer )

    Allra längst upp på sidan har du två symboler ta den som liknar en bok:)

    Du får då upp alla personer du har skrivit med även dina vänner tryck på i på den du vill ta bort från listan och sedan tryck ta bort kontakt sedan har du ett kryss högst upp i vänstra hörnet när du tagit bort för att stänga rutan.

    Klart svårare var det inte:) gick det bra?


    Nej, det står inte ta bort kontakt någonstans jag kan se..
  • Anonym (Kelly)
    Anonym (Baaah) skrev 2018-12-01 22:21:27 följande:

    Nej, det står inte ta bort kontakt någonstans jag kan se..


    Öppna msn längst ner trycker du på mitten symbolen sedan längst upp på höger sida trycker du på första symbolen (liknar en bok) du får då upp massa kontakter du väljer själv vilka du tar bort genom i som står bredvid varje namn längst ut till höger bredvid varje namn.

    Tryck på i på den som du inte vill ha kvar på din msn.

    Förstod du bättre?
  • Anonym (Baaah)
    Anonym (Kelly) skrev 2018-12-01 22:39:48 följande:

    Öppna msn längst ner trycker du på mitten symbolen sedan längst upp på höger sida trycker du på första symbolen (liknar en bok) du får då upp massa kontakter du väljer själv vilka du tar bort genom i som står bredvid varje namn längst ut till höger bredvid varje namn.

    Tryck på i på den som du inte vill ha kvar på din msn.

    Förstod du bättre?


    Tack nu såg jag! Symbolen finns inte på alla namn däremot...
Svar på tråden Hur ser jag förfrågningar på messenger?