• Meili

    Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?

    Jag börjar nästan bli galen, har sedan ÄL haft flera graviditets symptom, så som molvärk, illamående/yrsel, huvudvärk och nu senaste 4 dagarna lös i magen samt spända, ömma och känsliga bröst. Är på BIM +9, tagit 3 test, senaste vid BIM +7, men negativt. Är jag skengravid? Finns det fler här som är i samma situation, vi skulle kunna uppdatera varandra. OM jag är gravid så är jag i vecka 5-6 nu...

  • Svar på tråden Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?
  • Beasmith86

    Jag hade precis som du jätte mycket symptom men negativa prover. Men sen när jag skulle vara i vecka 6 Fick jag helt plötsligt ett plus på stickan. Fick gravid på clearblue digital tidigare använt bara vanliga stickor. Är idag i vecka 12 och gjort ultraljud o fått detta bekräftat. Vet inte varför jag inte fick något plus tidigare har varit gravid 3 gånger innan och alltid plussat tidigt.

  • Meili

    Åh grattis till dig! Vad roligt :D Ja man börjar ju undra ifall man spelar sig själv ett spratt med alla symptom, får hålla ut till helgen och ta ett nytt test då. Har bara RFSU's test stickor hemma, kanske är bättre att köpa CB..

  • Beasmith86

    Ja testa köpa ett digitalt test och prova. Det verkar som det är mer känsligt än dessa stickor :) lycka till!

Svar på tråden Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?