• Anonym (26 år och kan inte!)

    Onaniproblem

    Hej! Jag är en tjej på 26 år och jag vet inte hur jag ska onanera! Detta är för mig sjukt frustrerande, då jag har en otrolig lustkänsla hela tiden!. Min sambo är på jobbet och jag är hemma och pluggar på distans, så klart att det finns tid emellanåt för att kunna värma upp sig själv innan sambon och alla barn kommer hem.

    Jag och min sambo har ett grymt bra sexliv, vi utforskar och jag finner mig själv väldigt lätt att komma när han rör vid mig. Bara tanken på det gör mig alldeles våt om dagarna. Men så fort jag försöker mig på att tillfredsställa mig själv i min fantasi, så är det som att det bara försvinner! Och detta är så sjukt frustrerande! Vad gör jag för fel? Jag beställde nyligen hem en rabbit i samråd med min sambo, och väntar på att den ska anlända. Men det är ju inte säkert den hjälper mig heller....

    Vidare så har jag för övrigt en hyfsat bred erfarenhet av sex med andra. Jag och min sambo har varit ett par i 6 år nu, och det är riktigt blommande ennu. Innan honom har jag utforskat olika, legat med stort tresiffrigt antal och hadde alla möjliga flerkanter och grupp kombinationer. Jag blev av med nu oskuld som 12 åring och har varit djupt intresserad sedan dess. Haft mycket äldre partners, och yngre. Men jag har aldrig utforskat mig själv, och aldrig ägt en sexleksak.

    Är det fel? Det känns Så fruktansvärt fel iallafall! Jag känner mig som världens dummaste som inte kan tillfredsställa mig själv! Låter det dumt att säga att jag aldrig behövt tillfredsställa mig själv, och det är anledningen till varför jag inte kan?

    Jag och min sambo har precis upptäckt att jag kan squirta. Och han vill se mig ta på mig själv. Men jag kan inte. Mina fingrar är små och tunna. Min sambos både fingrar och "annat" är grovt och stort. Spelar det någon roll?

    Hoppas någon kan hjälpa mig! Kanske tillock med så att någon tjej känner eller har känt som jag? Har ni kunnat lära er att njuta själva? Hellp a sister out!

    Killar kan sjäkvklart komma med förslag oxo.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Onaniproblem
  • Anonym (Hmm)

    Aldrig ens hört om någon som inte vet hur
    man tillfredsställer sig själv i din ålder.
    Prova igen .... och igen .. till slut funkar det :)

Svar på tråden Onaniproblem