• Krabban

    Vi som gör utredning hos Dr Gorgy i London

    Hej!

    Jag har inte läst igenom tråden ännu men googlade mig hit. Lite kort om mig. Jag och min man började försöka bli gravida våren 2014. Jag blev gravid naturligt i juli 2014 men fick missfal i september 2014 i vecka 8. Därefter hände ingenting. Påbörjade ivf hösten 2015 och fick första vändan 1 färskt embryo och 3 till frysen. Av de två i frysen ledde två till graviditet och missfall. Fick i maj 2016 påbörja ny sprutomgång och fick tillbaka 1 embryo och 5 till frysen. Påbörjade i samma veva utredning hos Dr gorgy och fick behandling under hela graviditeten. Bla peedisolon, metformin, lit, ivig, klexane och intralipider. Föddes en liten dotter med akutsnitt i vecka 37. Ganska kraftigt tillväxthämmad. Min moderkaka hade nån inflammation eller infektion (förträngt allt blev ett trauma). Hursomhelst jag var så nöjd med de gorgy och idag har jag en tvååring. Trodde aldrig jag skulle få ett barn och var djupt deprimerad de där åren vi kämpade. Har precis börjat (idag) men medicinering för att försöka få ett syskon. Känns givande att ha fler att bolla med angående medicinering etc. också vid graviditet stöter man ju på en del patrull här is julborden i Sverige och måste försvara sina val. Jag ska börja med malariamedicin i ca 3 månader innan insättning denna gång. Ska läsa i kapp men ville mest säga hej och att jag hoppas att alla här inne får en liten bebis tillslut.

Svar på tråden Vi som gör utredning hos Dr Gorgy i London