• Anonym (Analytisk)

    Känner någon igen sig

    Känner mig så sjukt obekväm när någon analyserar mig.

    I mina yngre år gick jag ett kort tag och pratade med en samtalsterapeut, blev så irriterad av att han analyserade allt jag sa.. varje samtal slutade med att jag satt och analyserade terapeuten!

    Är det mig eller terapeuten det är fel på!? Typ så :)

  • Svar på tråden Känner någon igen sig
  • Mongoliet

    Väntar på att någon (Samma) människa ska slänga ur sig någon anknytningsteori.

  • Anonym (Bruttan)

    Nepp, tycker det är roligt. Spelar ingen roll för mig vilka teorier någon kan ha, mitt inre är helt skyddat bakom vattentäta skott ungefär. Är ju aldrig så att jag avslöjar något som innebär en risk, i så fall en pk-variant. Ibland gläntar jag på dörren och delar med mig av en äkta åsikt men det är ju ingen som märker skillnad :)

    Ts, vem är det som analyserar dig, spelar det roll vem det är?

  • Anonym (Bruttan)

    Nepp, tycker det är roligt. Spelar ingen roll för mig vilka teorier någon kan ha, mitt inre är helt skyddat bakom vattentäta skott ungefär. Är ju aldrig så att jag avslöjar något som innebär en risk, i så fall en pk-variant. Ibland gläntar jag på dörren och delar med mig av en äkta åsikt men det är ju ingen som märker skillnad :)

    Ts, vem är det som analyserar dig, spelar det roll vem det är?

  • Anonym (Bruttan)
    Mongoliet skrev 2018-12-01 15:51:49 följande:

    Väntar på att någon (Samma) människa ska slänga ur sig någon anknytningsteori.


    På vilket sätt bidrog du till tråden genom ditt inlägg...eller du vill bara ta upp plats liksom?
  • Mongoliet
    Anonym (Bruttan) skrev 2018-12-01 16:42:52 följande:

    På vilket sätt bidrog du till tråden genom ditt inlägg...eller du vill bara ta upp plats liksom?


    Vilket av dina förslag tycker du att du gör med ditt inlägg. Öm tå?
  • Anonym (Bruttan)
    Mongoliet skrev 2018-12-01 16:44:34 följande:
    Vilket av dina förslag tycker du att du gör med ditt inlägg. Öm tå?
    Jag frågade dig. Inga ömma tår här, tycker bara att du är så grymt trist och tröttsam.
  • Anonym (Analytisk)
    Mongoliet skrev 2018-12-01 15:51:49 följande:

    Väntar på att någon (Samma) människa ska slänga ur sig någon anknytningsteori.


    Jag kallar det en cirkel, jag jaga jag.. för allt i min världsuppfattning utgår ifrån mig, hur jag upplever etc.

    Så vad allt egentligen handlar om är att ställa rätt frågor, om man vill hitta ett svar hos sig själv vill säga. :)

    Min egen terapeut (jag) sa att: du är fenomenal på att komplicera och trassla in dig i dina egna tankar..

    Mitt svar då; backa.. du övertänker!!

    Typ så, vem behöver en terapeut liksom.. hehe!
  • Mongoliet
    Anonym (Bruttan) skrev 2018-12-01 16:51:15 följande:

    Jag frågade dig. Inga ömma tår här, tycker bara att du är så grymt trist och tröttsam.


    Ja förlåt att mina inlägg inte är lika vansinnigt roliga som dina. Skrattar ihjäl mig åt dessa ju.
Svar på tråden Känner någon igen sig