• Anonym (?)

    Familjeliv app för android??

    Jag har googlat och googlat och sökt efter familjelivs appen på appstore men hittar den inte någonstans.. någon som vet var jag kan ladda ner den??

  • Svar på tråden Familjeliv app för android??
  • Aniiee

    Spelar ingen roll, appen för iPhone är så hysteriskt dålig och har inte blivit uppdaterad på åratal i alla fall, vad jag ar förstått på alla som klagar på den. Hade det funnits en till android så hade den förmodligen varit minst lika dålig.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (?)
    Aniiee skrev 2018-12-01 16:24:03 följande:

    Spelar ingen roll, appen för iPhone är så hysteriskt dålig och har inte blivit uppdaterad på åratal i alla fall, vad jag ar förstått på alla som klagar på den. Hade det funnits en till android så hade den förmodligen varit minst lika dålig.


    jag hade den nerladdad på min iphone som jag hade förra året. Då hittade jag den jätte lätt
  • flygrl

    Jag körde tidigare med FL appen för iPhone men den va som sagt rätt buggig och uppdaterades aldrig. Iom att jag uppdaterade mobilen till iOS 12 slutade den helt fungera. Har svårt tro att Android appen e nåt att ha. Det e väl allmänt känt att FL rent tekniskt tyvärr e kraftigt eftersatt. :/

Svar på tråden Familjeliv app för android??