• fizzypop

    kyckling var rosa

    hej jag gjorde i ordning chicken drumsticks i micron, för dem som inte vet så är det färdiglagad kyckling med barbecue krydda från kronfågeln som man kan värma i micron,   
    de här ska alltså vara färdiglagade    och när vi började äta så var kycklingen väldigt rosa!  varje bit ! en var lite blod prickig också liksom wtf!

    en i sällskapet trodde inte det var nån fara men jag är väldigt skeptisk att det inte skulle vara nån fara!   vad tror ni?   kan jag få Skade stånd om jag blir sjuk?

  • Svar på tråden kyckling var rosa
  • fizzypop
    Tow2Mater skrev 2018-12-02 17:57:55 följande:

    Men micra den en minut till då.


    men det är inte det som är grejen, det står att man kan äta dem kalla till och med, dem SKA vara färdiglagade. 
  • fizzypop

    ....alltså måste jag väl få rätt till skadestånd om jag blir sjuk?? vettiga svar gärna!

  • Tow2Mater
    fizzypop skrev 2018-12-02 18:09:43 följande:
    nej jag har till och med tagit bild på det jävla tönt skriv nåt vettigt eller skaffa dig ett liv istället
    Kycklingen verkar påverkat din hjärna mer än magen...
  • Decx
    fizzypop skrev 2018-12-02 18:09:43 följande:

    nej jag har till och med tagit bild på det jävla tönt skriv nåt vettigt eller skaffa dig ett liv istället


    Vad ska dom göra med bilden, skicka på analys?

    Det skadestånd du kan få är pengarna tillbaka på kycklingen, resten räknas som självförvållad dumhet.
  • fizzypop
    Decx skrev 2018-12-02 18:15:21 följande:
    Vad ska dom göra med bilden, skicka på analys?

    Det skadestånd du kan få är pengarna tillbaka på kycklingen, resten räknas som självförvållad dumhet.
    tack så mycket , har jag gjort dig nånting? nej just det ja! glömde att det finns dem som TYCKER OM att sitta framför datorn och skriva elakheter! 
  • mammatill6

    Har du blivit sjuk tar det minst en dag innan du insjuknar. Ovh det får du inte skadestånd för. Skulle tro att det är kryddan som färgat köttet rosa, har varit med om det flera gånger.

  • sysop

    Kyckling ska inte vara rosa, kontakta konsumentkontakt enligt vad som står på förpackningen då får du ersättning och kan köpa ny kyckling.

    Kräks 

Svar på tråden kyckling var rosa