• Sonja123

    Bästa massageoljan?

    Hej!

    Vad ska jag överraska min älskare med för härlig massageolja? Vill massera hela hans härliga kropp!

  • Svar på tråden Bästa massageoljan?
  • Anonym (kokosnöt)

    Då tjejen jobbar som massör. hon använder 100% kokosnötolja
    den är mycket len och mjuk.
    jag tycker att det är mycket skönt då hon masserar mig både här o där

    den kan även användas mycket till  annat också

    topphalsa.se/sa-kan-du-anvanda-kokosolja/

  • HasseA
    Sonja123 skrev 2018-12-03 00:08:40 följande:

    Hej!

    Vad ska jag överraska min älskare med för härlig massageolja? Vill massera hela hans härliga kropp!


    För riktig massage vill man ju ha en olja som inte är sådär enormt glidig - man ska väl glida men inte halka, ungefär. Det går säkert att hitta sådan oljor, speciellt gjorda för det.

    För bara skön beröring fungerar ju vad som helst, egentligen, som tex olivolja/matolja. Men då halkar man liksom över muskler och senor. Så det är frågan vilket man är ute efter, till att börja med.
  • SupersurasunkSara

    Jag köpte en gång en svindyr oparfymerad ekologisk massageolja som var helt suverän!  100 ml kostade 230 kr. (För kanske 8 år sen eller så)  Blev lagom lycklig när jag läste innehållsförteckningen (gör ALLTID det numer!) 50% rapsolja och 50% solrosolja...

    Så, köp ekologisk olja i mataffären och blanda ihop själv. Ta en ljuslykta med hål på sidorna och sätt ett fat ovanpå så får du varm olja också. 

Svar på tråden Bästa massageoljan?