• Anonym (Dille­)
    Äldre 3 Dec 07:50
    33269 visningar
    68 svar
    68
    33269

    Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?

    Blir nyfiken på hur vanligt detta fanomenet.

    I min personliga sfär är sprut i ansiktet en ren porrprodukt- i mitt långa och innehållsrika sexuella liv har varken jag eller mina vänner utövat denna aktivitet. Förutom möjligtvis för att testa någon enstaka gång.

    Min misstanke är att vissa saker som används i porr enbart är till pga estetik men har väldigt lågt intresse som äkta sexaktivitet. Därför tror jag att personer som HAR mycket sex inte är så imponerande av denna aktivitet. Utveckla gärna i kommentarsfältet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 08:39
    #2
    +1
    Anonym (Tjej) skrev 2018-12-03 08:29:04 följande:

    Har inget emot det. Vill gärna se när han kommer och då är man ju där med ansiktet :P Sedan om det hamnar där eller någon annanstans spelar ingen roll.


    Det går iof bra att se när någon kommer utan att få det i ansiktet om man inte är EXTREMT närsynt ;)
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 09:34
    #7
    Anonym (Tjej) skrev 2018-12-03 09:21:28 följande:

    Jo men som sagt spelar det ingen roll. Man behöver inte sikta där eller undvika där.


    Ja misstag/ slump kan ju alltid hända speciellt om det är tryck i satsen. Men jag var mer intresserad av när det är en avsiktlig handling eller uttryckligt vilja för just specifikt det.
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 09:38
    #8
    +1
    Mongoliet skrev 2018-12-03 08:47:15 följande:

    Helst & bäst är det ju att komma i någon. Då kan jag fokusera på att njuta mer & låta henne njuta mer ända tills des jag kommer. Sedan finns det alltid tjejer som vill ha det på sig någonstans. Då bjuder jag på det. Ger inte mig själv någon extra njutning mer än att tjejen då blir extra glad.


    Komma inne i något tror jag egentligen de flesta män tycker är skönast. Mmmm :)

    Men här tänker jag att det blir svårt att översätta till film, inte så visuellt när någon kommer inuti, så de flyttarut sprutet för filmens visuella medie.
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 20:52
    #26
    Anonym (U2) skrev 2018-12-04 19:56:18 följande:

    Jag har inget behov eller intresse av att göra det. Det ger mig inget och dessutom missar jag den oslagbara, fantastiska känslan av att spruta allra längst in i vaginan, vilket vore synd. Varför runka när man har villig kvinna nära inpå sig? När det är som skönast ska den vara inne, annars blir det inte som skönast. Allt annat vore att misshandla sina egna känslor.

    Inom filmkonsten är det klart att man vill göra allt så visuellt som det bara går. Film ser man med ögonen, inte med nerverna och kroppen. En helt annan sak. Märkligt hur vissa förväxlar film och verklighet.


    Håller med om det kontraproduktiva i att ställa sig och runka för ett ansiktsprut istället för att knulla när det nu är möjligt.
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 07:54
    #28
    Anonym (Micke) skrev 2018-12-07 00:03:02 följande:

    Enligt min erfarenhet så har du fel. Ansiktssprut är inte en porrprodukt, liksom inte heller oral- och analsex är porrprodukter, vilket vissa påstår.

    Jag och min fru träffades i tonåren långt innan porren hade gjort sin entré i folkhemmen. Ville man se porr fick man gå till en videobutiken och hyra en VHS-film med tillhörande Moviebox, vilket ingen av oss hade gjort. Så vi var inte porrskadade eller ens påverkade av porr på något vis medan vi utforskade vår sexualitet tillsammans i unga år.

    Ändå fanns tanken på ett ansiktssprut hos oss båda två utan att vi nämnt det för varandra. En dag bestämde hon sig för att stilla sin nyfikenhet och prova utan att säga något till mig. När hon runkade och sög av mig så drog hon ut kuken ur munnen när det började gå för mig, och fortsatte att runka så hela satsen sprutade i hennes ansikte. Det var sjukt upphetsande att se henne göra så och en stor njutning för mig. Hon tyckte också det kändes upphetsande så vi fortsatte att göra så nån gång då och då i flera år innan vi ens såg en porrfilm för första gången. Och första gången vi såg en scen med ansiktssprut var det mer som en bekräftelse på att även andra gjorde som vi. Absolut inte en porrprodukt.

    Min personliga uppfattning är att du och dina vänner missar något positivt och hett när ni aldrig utövar denna aktivitet.


    Såklart finns det ju alltid någon som gör allt. Jag menade inte att aktiviteten inte alls existerade innan porr. Bara att det är milsvida skillnad på hur många som gillar det i verkligheten jämfört med hur ofta det förekommer i porr. Vilket kan ge en uppfattning om att det är vanligare än det faktiskt är.

    Anledningen till att man visar det så ofta i porrfilm är för att det är mer visuellt än om man kommer i slidan.

    Jag tycker också jag fått vatten på min kvarn, många verkar tycka att det är överskattat.
Svar på tråden Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?