• Äldre 3 Dec 15:15
    409 visningar
    13 svar
    13
    409

    blir knäpp snart

    fortfarande tidigt men svårt att vänta

    kommer ha beräknad mens om 6 dagar

    tog gravidtest som man kan ta 6 dagar innan blev inte klokare får för mig se ett supersvagt streck om man verkligen kollar noga vad tror ni?

    såg det tydligare om jag ändrade till "djup" i färg i mobilen

    onödiga kommentarer undabes

  • Svar på tråden blir knäpp snart
  • Anonym (Strec­k)
    Äldre 3 Dec 15:36
    #1
    efga skrev 2018-12-03 15:15:47 följande:

    fortfarande tidigt men svårt att vänta

    kommer ha beräknad mens om 6 dagar

    tog gravidtest som man kan ta 6 dagar innan blev inte klokare får för mig se ett supersvagt streck om man verkligen kollar noga vad tror ni?

    såg det tydligare om jag ändrade till "djup" i färg i mobilen

    onödiga kommentarer undabes


    Jag ser ett tydligt rött streck.

    Ska det vara ett streck eller två? Förstorade bilden och kollade extra noga ifall det var två streck men som sagt - 1 streck som är tydligt kan jag se
  • Äldre 3 Dec 15:46
    #2

    det röda strecket är kontroll streck det jag ser är ett supersvagt streck vänster om det om man vrider mobilen el ipad åt sidan och kollar

    låter långsökt men ja ser verkligen ett supersvagt streck

  • Anonym (M)
    Äldre 3 Dec 15:49
    #3

    Ser ett spökstreck/skuggstreck och ett kontrollstreck. Alltså inte positivt.

  • Anonym (Villh­abebis­)
    Äldre 3 Dec 15:50
    #4

    Jag ser ett plus!? Förlåt, tog mig friheten att printa bilden och redigera den. Testa igen om 2-4 dagar men ja trooor mig se ett + ????

  • Anonym (P)
    Äldre 3 Dec 15:51
    #5

    Predictor early är kända för att inte ge spök, tror att det kan vara något på gång där! Det är ju fortfarande långt till bim :)

  • Anonym (Villh­abebis­)
    Äldre 3 Dec 15:51
    #6

    Har bim nästa måndag så ska själv kika nu i veckan... hoppas hoppas...

  • Äldre 3 Dec 15:54
    #7
    Anonym (Villhabebis) skrev 2018-12-03 15:50:40 följande:

    Jag ser ett plus!? Förlåt, tog mig friheten att printa bilden och redigera den. Testa igen om 2-4 dagar men ja trooor mig se ett + ????


    åå man ser tydligare där tack håller tummarna
  • Äldre 3 Dec 19:25
    #8
    Anonym (P) skrev 2018-12-03 15:51:33 följande:

    Predictor early är kända för att inte ge spök, tror att det kan vara något på gång där! Det är ju fortfarande långt till bim :)


    försökt googla mycket om det testet med har inte hittat så mycket omkring det.
  • Anonym (P)
    Äldre 3 Dec 19:47
    #9
    efga skrev 2018-12-03 19:25:11 följande:

    försökt googla mycket om det testet med har inte hittat så mycket omkring det.


    Det jag hittade förut när jag googlade var just att de inte ger spök och många rekommenderade det varmt. Själv är jag fd testmissbrukare och har fått många spök, en del riktigt tydliga (clearblue och RFSU) samtidigt som predictor early visat negativt, och mensen mycket riktigt kommit i tid. Håller tummarna för dig!
  • Äldre 3 Dec 19:59
    #10
    Anonym (P) skrev 2018-12-03 19:47:59 följande:

    Det jag hittade förut när jag googlade var just att de inte ger spök och många rekommenderade det varmt. Själv är jag fd testmissbrukare och har fått många spök, en del riktigt tydliga (clearblue och RFSU) samtidigt som predictor early visat negativt, och mensen mycket riktigt kommit i tid. Håller tummarna för dig!


    tack åå att behöva vänta sedan kommer nästa oro om d plus om hjärtat slår osv :P

    men har tydligt illamående men återstår och se :)
  • Äldre 4 Dec 05:09
    #11

    ser inget tyvärr

  • Äldre 4 Dec 08:36
    #12


    överst igår ägglossningstest varför ja testar ibland med dom är för min förra graviditet så upptäckte jag var gravid genom dom. (vet att båda strecken ska vara lika starka) ägglossningstester är billigare.

    Min mens beräknad nu på lördag 8 dec

    allafa bilden jag postat:

    översta ägglossningstest från igår

    mitten ägglossningstest från idag

    och gravidtest från idag

    känns rätt kört..,och fortfarande tidigt ser dock lite streck från gravidtestet man ser lite bättre i real...
  • Äldre 4 Dec 08:38
    #13

    lite bättre bild men svårt att se faktiskt :/ misstänker spökstreck

Svar på tråden blir knäpp snart