• Äppelcidervinäger

    Hjälp mig jobba bort min social fobi, snälla...

    Jag lider av social fobi och har svårt att orka och finnas i min vardag. Jag måste på ett eller annat sätt få bort den här... Någon kvinna här inne som vill prata med mig i telefon (jag har 2 förbetalda telefonsamtal dagligen) så fobin avvänjs mer och mer? (Att prata med en man är för tillfället mycket svårare än med en kvinna).


    Vore så tacksam då för hjälpen... Och vem vet, kanske ett mirakel händer och du får en lojal vän på kuppen? Oskyldig 

    Hälsningar, tjej på (snart) 27 år.

  • Svar på tråden Hjälp mig jobba bort min social fobi, snälla...
  • MrEyeQ
    Äppelcidervinäger skrev 2018-12-04 08:24:39 följande:

    Jag lider av social fobi och har svårt att orka och finnas i min vardag. Jag måste på ett eller annat sätt få bort den här... Någon kvinna här inne som vill prata med mig i telefon (jag har 2 förbetalda telefonsamtal dagligen) så fobin avvänjs mer och mer? (Att prata med en man är för tillfället mycket svårare än med en kvinna).

    Vore så tacksam då för hjälpen... Och vem vet, kanske ett mirakel händer och du får en lojal vän på kuppen?  

    Hälsningar, tjej på (snart) 27 år.


    Hej vet vilket helvete det är, och varit med om det mesta, vill du så får du gärna kontakta mig för tror jag hade kunnat hjälpa dig. Kram
  • Äppelcidervinäger
    MrEyeQ skrev 2018-12-04 11:13:49 följande:
    Hej vet vilket helvete det är, och varit med om det mesta, vill du så får du gärna kontakta mig för tror jag hade kunnat hjälpa dig. Kram
    Hej och tack för svar!
    Ja, det här är oerhört jobbigt varje dag. Jag ska skicka PM till dig! Kram. 
Svar på tråden Hjälp mig jobba bort min social fobi, snälla...