• Anonym (qwerty)

    trosor med dildos i - hjälp att hitta

    hej FL. behöver lite hjälp. tjejen och jag kollar efter trosor med dildos i. och har tittat runt lite men verkar inte hitta den modell vi söker. vi vill ha ett par med 2 invändiga dildos och ingen utvändig. 
    verkar bara hitta med en främre eller bakre dildo eller med 3, alltså en utvändig med. 
    nån som har tips eller rekommendationer?
    nån som själv använder sånna? hur länge har ni haft dom? är det bekvämt så man kan gå på en promenad eller gå till affären? eller är det bara att gå lite i hemma?

    ha det hett i kylan. ;)

  • Svar på tråden trosor med dildos i - hjälp att hitta
  • Anonym (L)

    Ja vill du krajja hennes fiffi så är det en bra ide. Det gör sjukt ont om tampongen är lite för lågt ner, så en dildo lär göra svinigt ont. Det finns nog inga för att ingen skulle någonsin få för sig att köpa något sånt. Satsa på vibrerande kulor istället.

  • HasseA

    Jag visste att jag nyligen sett något liknande, det var denna:
    bdsm-shoppen.se/index.php&path=96_98&product_id=1136

    Det framgår inte i informationen om det går att ta bort den främre, tyvärr tror jag inte det - men det är ju bara att skriva och fråga dem. De som sköter shoppen är trevliga och hjälpsamma människor (och, nej, det är inte jag, men jag har haft en del kontakt med dem, så jag vet att de är det).

    Sen är det svårt att veta hur bra det fungerar, förstås, om det skaver eller så. Men vill man prova så är det ju bara att prova. Jag har själv funderat på en sån till min fru under lång tid.


Svar på tråden trosor med dildos i - hjälp att hitta