• Anonym (Tova)

    Hur är det att leva med en partner som aldrig tar iniativ

    Vi är två kära, glada och kärleksfulla 25-åringar som har stoppats upp i vår kommunikation då vi har delade meningar. Hur upplever ni det? Hur är det att leva med en partner som aldrig tar iniativ?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur är det att leva med en partner som aldrig tar iniativ
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (Tova) skrev 2018-12-06 19:27:22 följande:

    Vi är två kära, glada och kärleksfulla 25-åringar som har stoppats upp i vår kommunikation då vi har delade meningar. Hur upplever ni det? Hur är det att leva med en partner som aldrig tar iniativ?


    Vilken typ av inititativ? Initiativ till djupa samtal, resor, matinköp, sex eller städning? Intiativ överhuvudtaget, är den ena parten helt handlingsförlamad?
  • Anonym (Tova)
    Anonym (Eller?) skrev 2018-12-06 19:36:37 följande:

    Vilken typ av inititativ? Initiativ till djupa samtal, resor, matinköp, sex eller städning? Intiativ överhuvudtaget, är den ena parten helt handlingsförlamad?


    SORRY SENSUELL / SEX
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (Tova) skrev 2018-12-06 19:46:49 följande:

    SORRY SENSUELL / SEX


    Okej, jag ser inte längre omröstningen. Men jag skulle tycka att det var helt avtändande om min partner slutade ta initiativ till sex eller andra sensuella initiativ.
  • Lånehajen

    Beror ju på hur initiativlös personen är. Har inga problem att vara den som tar initiativ till sex eller annan närhet men vill inte ha någon som bara ligger där i sängen och inte är med i matchen så att säga.

Svar på tråden Hur är det att leva med en partner som aldrig tar iniativ