• Anonym (Kaffedraken)

    Sexfantasier

    Beskriv era sexfantasier!?!

  • Svar på tråden Sexfantasier
  • Anonym (Kaffedraken)

    BBW kvinnor är en fantasi att få mysa och ha sex med ???????? en annan är att få mysa och sex med kvinnor i sextioårsåldern med mulliga kroppar, dem är ju så läckra ???? precis som BBW kvinnorna är ????????

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag drömmer om att någon gång få bli avsugen av hustrun, har väntat i 35 år nu.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Kullis skrev 2018-12-07 15:21:02 följande:

    Jag vill slicka en man i stjärten...och suga hårt.


    Du hade gärna fått göra det på mig ????????????
  • Anonym (Kaffedraken)

    Bra att vissa är öppna för det. Är ngt jag drömt om länge.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ett rent gangbang, jag och 5 killar eller fler.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Att min man ordnar så jag får vara ihop med en man med riktigt mörk hudfärg (eller med två?).
    Det är väl kanske lite mera än enbart en fantasi för min man brukar ordna överraskningar och härliga äventyr till mig. Men hittills har jag inte fått vara med någon svart man. Några tillfällen har funnits men antingen har jag inte vågat eller så har vi bara inte hittat rätt man.
    Så jag fortsätter fantisera om det så länge, medan jag väntar.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lever livet) skrev 2018-12-07 16:12:23 följande:

    Att min man ordnar så jag får vara ihop med en man med riktigt mörk hudfärg (eller med två?).

    Det är väl kanske lite mera än enbart en fantasi för min man brukar ordna överraskningar och härliga äventyr till mig. Men hittills har jag inte fått vara med någon svart man. Några tillfällen har funnits men antingen har jag inte vågat eller så har vi bara inte hittat rätt man.

    Så jag fortsätter fantisera om det så länge, medan jag väntar.


    Om du får välja, ska set vara en eller två män som knullar dig?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag fantiserar om att en man, gärna lite äldre, dominerar mig. Överraskar mig genom att böja mig över ett bord och upp kjolen och knulla mig hårt. Gärna med ett finger i analöppningen eller att han håller mig hårt i håret medan han knullar mig.

    Älskar att fantisera om män i uniform. klyschiga fantasier haha.

Svar på tråden Sexfantasier