• Anonym (A)

    Hur får man stop på videosarna här på fl?

    Finns det någon som vet något man kan ladda ner/installera för att få stopp på de där jävla videosarna som poppar upp på den här sidan så fort man skrollar över dem?

  • Svar på tråden Hur får man stop på videosarna här på fl?
  • BossHoss
    Anonym (b) skrev 2018-12-07 09:46:39 följande:

    De borde göra något åt detta!
    Sjukt störande!


    Forumet är ju inte lika aktivt som förr så då kan jag tänka mig att kunderna kräver mer aggressiv marknadsföring på sidan för att fortsätta betala, tror inte de kommer stoppa det då det = pengar
  • Anonym (A)
    BossHoss skrev 2018-12-07 09:48:36 följande:

    installera Add blocker

    jag har det på jobbet, har inga problem med videor här


    Jag har flera adblockers installerade men det hjälper inte. Det verkar inte vara reklam heller, utan nån faktavideo om glöggens historia till exempel, vet inte kollar inte så noga.
  • BossHoss
    Anonym (A) skrev 2018-12-07 09:54:08 följande:
    Jag har flera adblockers installerade men det hjälper inte. Det verkar inte vara reklam heller, utan nån faktavideo om glöggens historia till exempel, vet inte kollar inte så noga.
    Jaha du menar den som ligger längst ner på sidan, ja den har jag med.
    Den ligger ibland mellan sidbrytningar med, eller nu över när jag skriver mitt svar.
    Men den stör inte så mycket tycker jag faktiskt.
  • daljian

    Såhär ser det ut för mig. En vit rullgardin kommer uppifrån och lägger sig över forumet en stund, sedan rullas den upp igen. Det finns även ett annonsfält till höger. 

    Var är videon?
  • BossHoss
    daljian skrev 2018-12-07 10:04:02 följande:
    Såhär ser det ut för mig. En vit rullgardin kommer uppifrån och lägger sig över forumet en stund, sedan rullas den upp igen. Det finns även ett annonsfält till höger. 

    Var är videon?
    Om du går in i en tråd som denna så brukar den ligga längst ner
  • Anonym (A)
    BossHoss skrev 2018-12-07 10:01:45 följande:
    Jaha du menar den som ligger längst ner på sidan, ja den har jag med.
    Den ligger ibland mellan sidbrytningar med, eller nu över när jag skriver mitt svar.
    Men den stör inte så mycket tycker jag faktiskt.
    Jo, den stör något otroligt, både i mobilen och på datorn, och jag vill ha bort skiten. Fattar inte hur man tänker när man skapar dessa fanskapspopups. Vill jag se en video så klickar jag på den. Vill jag inte se den blir jag bara irriterad av att man programmerar den till att poppa upp för mig hela tiden, och är fortfarande inte intresserad.
  • Anonym (A)
    daljian skrev 2018-12-07 10:04:02 följande:
    Såhär ser det ut för mig. En vit rullgardin kommer uppifrån och lägger sig över forumet en stund, sedan rullas den upp igen. Det finns även ett annonsfält till höger. 

    Var är videon?
    Längst ner på den här sidan och scrollar du ner och sen upp igen hänger fanskapet med nere i högerkanten. I mobilen så finns den i mitten av sidorna, så går inte att undvika, och täcker halva skärmen för mig när den börjar spela. 
  • BossHoss
    Anonym (A) skrev 2018-12-07 10:06:41 följande:
    Jo, den stör något otroligt, både i mobilen och på datorn, och jag vill ha bort skiten. Fattar inte hur man tänker när man skapar dessa fanskapspopups. Vill jag se en video så klickar jag på den. Vill jag inte se den blir jag bara irriterad av att man programmerar den till att poppa upp för mig hela tiden, och är fortfarande inte intresserad.
    Anonym (A) skrev 2018-12-07 10:06:41 följande:
    Jo, den stör något otroligt, både i mobilen och på datorn, och jag vill ha bort skiten. Fattar inte hur man tänker när man skapar dessa fanskapspopups. Vill jag se en video så klickar jag på den. Vill jag inte se den blir jag bara irriterad av att man programmerar den till att poppa upp för mig hela tiden, och är fortfarande inte intresserad.


    Såhär ser det ut för mig, till höger och längst ner, men mitt i allt
  • BossHoss
    Anonym (A) skrev 2018-12-07 10:09:31 följande:
    Längst ner på den här sidan och scrollar du ner och sen upp igen hänger fanskapet med nere i högerkanten. I mobilen så finns den i mitten av sidorna, så går inte att undvika, och täcker halva skärmen för mig när den börjar spela. 
    Låter sjukt irriterande, men tror inte de har lagt ner så mycket tid och pengar på mobilversionen, så den är nog för basik för att rätta till reklamer
  • Anonym (Amanda)

    Kan bara hålla med dig ts, det är sjukt irriterande.

  • daljian

    Jag ser rubriken (se våra mest populära klipp just nu) men ingen video. 
    kör med uBlock och Privacy badger i chrome.
    I mobilen ser jag dock reklamen.

  • Anonym (A)
    daljian skrev 2018-12-07 11:45:01 följande:

    Jag ser rubriken (se våra mest populära klipp just nu) men ingen video. 
    kör med uBlock och Privacy badger i chrome.
    I mobilen ser jag dock reklamen.


    De har jag också (bland annat) men det hjälper inte.
  • Anonym (Lenovo)

    Skiten lägger sig också för hela kommentarsfältet så man inte ser vad man skriver emellanåt. Grrrr blir vansinnig!!!

    Kör från platta.

  • flygrl

    Samma här. Sjukt irriterande då det täcker halva sidan och liksom följer med när man scrollar.

Svar på tråden Hur får man stop på videosarna här på fl?