• Blomma10

    Ägglossnings sekret! VARNING FÖR BILD!!

    Hej! Ja har haft ett missfall i v 7+0 den 23/11.. slutade blöda max en vecka efter missfallet. igår hade vi sex o de gjorde fruktansvärt ont.. precis som vid en ägglossning.. o idag har jag haft sån kletig och slemmig flytning. Genomskinlig. Ja skickar en bild så får ni se! Vad tror ni?? Kan man ha ägglossning?? Sådär efter missfallet..

  • Svar på tråden Ägglossnings sekret! VARNING FÖR BILD!!
  • Blomma10
    Kallamakka skrev 2018-12-08 07:57:47 följande:

    Sådär fick jag 2 dagar innan ägglossning!(tar ägglossningstest) Hade också missfall i oktober!


    Tog ett test men de va negativt.... lustigt. Ja har bara haft sånna sekret ten eller två dagar innan ägglossning. Ja ska prova o ta nya test ikväll eller imorgon bitti.
  • Anonym (Fertilt)
    Blomma10 skrev 2018-12-08 10:40:07 följande:

    Tog ett test men de va negativt.... lustigt. Ja har bara haft sånna sekret ten eller två dagar innan ägglossning. Ja ska prova o ta nya test ikväll eller imorgon bitti.


    Oavsett om du har ägglossning eller inte så är det där fertilt sekret. Det fertila sekretet kommer några dagar innan ägglossning så skulle du ha sex idag men du har ägglossning om 2 dagar så kan du bli gravid. Chansen är större om du har sex dagarna innan ägglossning samt ägglossningsdagen.

    Då behöver man inte oroa sig för att missa ägglossningen heller. Spermierna finns på plats och är redo för ägget så strunta i vad ägglossningstestet visar och mys på!! :)

    Beklagar missfallet. Jag fick sent missfall i v.25 men blev gravid efter 2 månader. Tyvärr blev det också ett missfall så vi försöker komma igång.
  • Blomma10
    Anonym (Fertilt) skrev 2018-12-08 10:54:17 följande:

    Oavsett om du har ägglossning eller inte så är det där fertilt sekret. Det fertila sekretet kommer några dagar innan ägglossning så skulle du ha sex idag men du har ägglossning om 2 dagar så kan du bli gravid. Chansen är större om du har sex dagarna innan ägglossning samt ägglossningsdagen.

    Då behöver man inte oroa sig för att missa ägglossningen heller. Spermierna finns på plats och är redo för ägget så strunta i vad ägglossningstestet visar och mys på!! :)

    Beklagar missfallet. Jag fick sent missfall i v.25 men blev gravid efter 2 månader. Tyvärr blev det också ett missfall så vi försöker komma igång.


    Jaha! Va bra då behöver ja inte tänka på något. Oj beklagar ditt sena missfall!! Lycka till och håller tummarna för er!
Svar på tråden Ägglossnings sekret! VARNING FÖR BILD!!