• modsey

    Vad köper ni i julklapp

    Till era barn och hur gamla är de? Köper ni något till era respektive och i så fall vad?

  • Svar på tråden Vad köper ni i julklapp
  • Linnis92

    Min man får ett Xbox one x

    2,5 får bamseby med tillhörande figurer och några böcker

    4 åringen får en radiostyrd bilbana och några böcker.

  • legomum

    Det stora barnet som precis flyttat hemifrån får lite praktiska saker till nya hemmet och en router.

    Minisarna (5 åringar) har fram till julafton fått mängder med lego i sin adventkalender så det blir lite kinetic sand, böcker och lite godzilla figurer. Så får de finkläder dagen till ära.

    Vi vuxna köper ingenting till varandra men jag har virkat en filt till honom så han får något han med.

  • MeandHim

    Nytt iPad fodral, nån tröja och tillsammans en resa utomlands. Dom är 8 och 11 så då Åker hela familjen till nåt barnvänligt ställe med massa rutschkanor osv.

    Bonusbarnen får ett nerf gevär och smink och sminkborstar. Dom hänger såklart oxå med på resan.

  • elhenia

    Sonen är 7 år, och får lite smågrejer; spel (typ brädspel/sällskapsspel), squishys mm. Så svårt då han inte önskar sig något :s

    Min sambo ska få något, men har inte kommit på vad än.

  • Oktobertjej

    Min man o jag köper inga julklappar eller födelsedagspresenter till varandra, och vi tycker båda två att det är väldigt väldigt skönt.

  • Tow2Mater

    10-åringen får hittills: nya benskydd och fotbollsstumpor, ett halsband med en patron med bönen "Fader Vår" ingraverad, DVD med Karatekidfilmerna, ett hemmagjort presentkort till battlepass för Fortnitespelet, tränings-spel-kort (vet inte vad de heter på svenska; eng "exercise cards"), SmartGames IQ Puzzler Pro, IQ pussel (de där metallgrejjerna som man ska lista ut hur ta isär).

    Det
    är så långt jag kommit hittills; svårt när de inte "vill ha nåt". Böcker och kläder går fetabort dessutom. Ska leta lite skämtprylar kanske... hoppas på fler tips i tråden! :)

    Vi vuxna k
    öper inte till varann. Vårt sätt att inte föda köphysterin.

  • Erica94

    Femåringen får Paw patrol båt med två tillhörande figurer och två olika lego. Funderar på Paw Patrol spel till ps4.

    Ettåringen får Fisher Price bright beats robot och byggklossar.

    Mannen får ett nytt spel till sin konsol och underkläder.

  • Alexi

    Maken får en skjorta och något mer som jag inte vet än. Tycker det är viktigt att vi ger till varandra också även om det är svårt att hitta på.

    8-åringen får lite på temat tv-spel, Abonnemang till PS4, Fortnite (som är mest att han får ok att spela det) samt en bok om Fortnite, en experimentlåda, en faktabok om flaggor och en målarbok om flaggor (han tycker flaggor är jättekul), 1-2 vanliga böcker. Typ så.

    10-åringen får Sims (spel till dator), ett vanligt spel, böcker på temat måla och pyssla, 1-2 böcker, prydnadskudde mm.

  • thee
    legomum skrev 2018-12-08 16:11:29 följande:
    Det stora barnet som precis flyttat hemifrån får lite praktiska saker till nya hemmet och en router. Minisarna (5 åringar) har fram till julafton fått mängder med lego i sin adventkalender så det blir lite kinetic sand, böcker och lite godzilla figurer. Så får de finkläder dagen till ära. Vi vuxna köper ingenting till varandra men jag har virkat en filt till honom så han får något han med.

    Var har du hittat godzilla figurer? Letat massor efter detta till min son! (:
  • Alexi
    Tow2Mater skrev 2018-12-09 20:27:28 följande:
    Beställde precis två par hantlar i olika vikter till pojken 10 år.
    Vad gör man med hantlar när man är 10 år?
  • Tow2Mater
    Alexi skrev 2018-12-10 21:34:03 följande:
    Vad gör man med hantlar när man är 10 år?
    Tränar. Ar det konstigt?
Svar på tråden Vad köper ni i julklapp