• Orkide

    Hjälp- Håruppfräschning - ammar

    Hej,

    Jag har lite svårt att gå till frissan just nu då jag har en 12 veckors som ammar lite hursom och närsom. Det brukar annars ta tre timmar hos frissan. Men finns det något jag kan göra själv, har aldrig gjort något hemma men läste om revlon nutri color creme. Kan jag använda en sådan och villen nyans eller vad har ni för tips.. Har dop på lördag så hjälp tack

  • Svar på tråden Hjälp- Håruppfräschning - ammar
  • Anonym (que)

    Herregud, tre timmar hos frissan! Vad gör att du måste göra så många/långa behandlingar? Kan du inte bara klippa topparna lite, och gå därifrån?

  • Orkide
    Anonym (que) skrev 2018-12-09 18:34:48 följande:

    Herregud, tre timmar hos frissan! Vad gör att du måste göra så många/långa behandlingar? Kan du inte bara klippa topparna lite, och gå därifrån?


    Jag brukar slinga håret (utväxten) samt klippa topparna. Det tar 3 timmar

    Jo det kanske jag kan göra. Bara klippa alltså
  • GAndrea

    Jag ringde min frissa och frågade om det var okej att jag tog med bebisen. När håret färgades var bebis och pappan på promenad runt på stan. Vi bor på en ganska liten ort. Frisyrsalongen jag gick till har bara 2 anställda och det var den andras lediga dag så vi var helt själva!

  • Guapa

    Färgade + klippte håret med en 5-veckors bebis. Ammade under tiden och hade även med en kompis som kunde gå ut med barnvagnen så bebisen sov en stund. Gick jättebra :)

Svar på tråden Hjälp- Håruppfräschning - ammar