• Anonym (barbie)

    Killar! Hur ska din drömkvinna vara utseendemässig?

    Mörkhårig eller blond, tjock or smal, lång eller kort, stora bröst eller små bröst, stor rumpa eller liten rumpa? Vad tänder du mest på?  

  • Svar på tråden Killar! Hur ska din drömkvinna vara utseendemässig?
  • dream on
    Dr Nail skrev 2018-12-12 15:11:05 följande:

    Gärna med en fitta och en mun. Har hon dessutom en röv kommer hon fan gå långt.


    Verkligen? Hade annars gissat att ben var en förutsättning...
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (M)

    En del av era svar är så specifika att det får mig att undra om män är mer visuella än kvinnor. Har nämligen med åren kommit på att det egentligen inte är främst utseendet på en man som attraherar mig, vilket jag tidigare trott, utan utstrålningen och energin samt något mer jag inte kan sätta fingret på.

  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2018-12-12 21:26:44 följande:


    En del av era svar är så specifika att det får mig att undra om män är mer visuella än kvinnor. Har nämligen med åren kommit på att det egentligen inte är främst utseendet på en man som attraherar mig, vilket jag tidigare trott, utan utstrålningen och energin samt något mer jag inte kan sätta fingret på.


     


    Jag tror att män är sämre på att identifiera, uttrycka och förmedla saker som de inte kan sätta fingret på, saker av mer psykologisk natur. Därför pratar de istället mer om specifika saker gällande utseendet. Dessutom ser kvinnor rent objektivt oerhört mycket bättre ut än män gör (oavsett smink, frisyr, klädsel osv). Så vill man motivera sig till varför man ser en man som attraktiv måste man till stor del fokusera på annat än det yttre.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2018-12-13 19:14:47 följande:
    Jag tror att män är sämre på att identifiera, uttrycka och förmedla saker som de inte kan sätta fingret på, saker av mer psykologisk natur. Därför pratar de istället mer om specifika saker gällande utseendet. Dessutom ser kvinnor rent objektivt oerhört mycket bättre ut än män gör (oavsett smink, frisyr, klädsel osv). Så vill man motivera sig till varför man ser en man som attraktiv måste man till stor del fokusera på annat än det yttre.
    Jag tror det ligger en hel del i detta.
  • Tom Araya
    Anonym (M) skrev 2018-12-12 21:26:44 följande:

    En del av era svar är så specifika att det får mig att undra om män är mer visuella än kvinnor. Har nämligen med åren kommit på att det egentligen inte är främst utseendet på en man som attraherar mig, vilket jag tidigare trott, utan utstrålningen och energin samt något mer jag inte kan sätta fingret på.


    Man kan ha visuella lockelser, men i en relation dras mer till en personlighet.

    Dessa behövr inte tala mot varandra.
  • Xzx
    Anonym (barbie) skrev 2018-12-09 10:50:28 följande:

    Mörkhårig eller blond, tjock or smal, lång eller kort, stora bröst eller små bröst, stor rumpa eller liten rumpa? Vad tänder du mest på?  


    Kort, gärna under 160 cm, ganska vältränad, rätt smala höfter men ändå med en putig, rund rumpa och med väldigt oproportionerligt stora bröst. Gärna blond (men hårfärg är inte så viktigt) och håret uppsatt i en stram hästsvans. Väldigt lite eller helst inget smink alls.


    typ så.

  • Anonym (Gift man)

    Som Carola eller jessica Andersson, kan inte bestämma mig, så ja väljer båda. Tänk er att se dom i träningstights och urringat linne. mums säger ja.

  • MrKrips

    Gärna kort 160-165 cm, petite eller vältränad. Stora bröst är ett plus.

    Då jag själv är mörkhårig, bredaxlad och lång så vill jag ha en kvinna som matchar mig på ett snyggt sätt.

  • Marie7

    Måste retas lite! Läser dessa "ideal".Så triggande!

    Så killar, så här vill jag ha Er:

    Längd: 183-190. Inte längre, inte kortare.

    Kropp: vältränad med synliga magrutor, höftben, armmuskler etc. Inte för biffiga!! Hockeyrumpa!

    Ansikte: fina drag, välformade läppar, fina ögon.

    Hår: blont eller ljusbrunt/brunt. Fin frisyr, men inte för stylad.

    Lagom stor kuk!

    Ska kunna tillfredställa en kvinna både i och utanför sängen!

    Vara charmig, cool, ödmjuk, snäll, ha mål i livet. INGEN MES!

    Tänk Henrik Lundqvist, Ryan Gödsling, bröderna Hemsworth.

    Det ni grabbar!!

    Och vem är jag? 49 år, brunett med röda stänk, hår till axlarna, 167 cm 57 kg, vältränad, brun/gröna mandelformade ögon och charmig, envis, snäll mm. Enjoy the reading!

  • Anonym (Lagom?)
    Marie7 skrev 2019-06-16 10:05:10 följande:

    Måste retas lite! Läser dessa "ideal".Så triggande!

    Så killar, så här vill jag ha Er:

    Längd: 183-190. Inte längre, inte kortare.

    Kropp: vältränad med synliga magrutor, höftben, armmuskler etc. Inte för biffiga!! Hockeyrumpa!

    Ansikte: fina drag, välformade läppar, fina ögon.

    Hår: blont eller ljusbrunt/brunt. Fin frisyr, men inte för stylad.

    Lagom stor kuk!

    Ska kunna tillfredställa en kvinna både i och utanför sängen!

    Vara charmig, cool, ödmjuk, snäll, ha mål i livet. INGEN MES!

    Tänk Henrik Lundqvist, Ryan Gödsling, bröderna Hemsworth.

    Det ni grabbar!!

    Och vem är jag? 49 år, brunett med röda stänk, hår till axlarna, 167 cm 57 kg, vältränad, brun/gröna mandelformade ögon och charmig, envis, snäll mm. Enjoy the reading!


    Tycker jag låter som vettiga ideal. Det enda du måste definiera är vad lagom stor kuk är, annars beskrev du mig ;)
  • Anonym (Lagom?)
    Marie7 skrev 2019-06-16 10:23:54 följande:

    16-19 cm! Lagom grov omkrets ;)


    Hmmm...bra nära då.

    Men ingen är perfekt...

    Väldigt trevlig beskrivning på dig också måste jag säga :)
  • Anonym (Göran)

    Utseendet är inte allt, men så här ser hon ut.

    Mörkt långt hår

    Blå ögon

    Ca 170 cm lång.

    Några kilo mer än att kallas smal

    Medelstora bröst

    Päronformad rumpa

    Långt ansikte

  • t1000

    Smal och synliga höftben.

    I övrigt får hon vara lång, kort, brunett, blond... Osv you name it.

    Helst inte större bröst än C dock.

Svar på tråden Killar! Hur ska din drömkvinna vara utseendemässig?