• Anonym (KillYourTelevision.)

    Kvinnor som säljer sex för att få extrapengar. Vad tycker Ni?

    På ett tidigare arbete kom jag några gånger via telefon i kontakt med tjejer/kvinnor som berättade att de sålde sex under sommaren för att slippa jobba med något de är ointresserade av.

    Vad tänker ni om en kvinna som gör eller har gjort det?

    Om ni nu har någon åsikt om det.

    Hon gör det för att få enkla pengar, slippa arbeta med något ganska ointressant.

    Hon gör det inte för att kunna köpa droger, finns inget missbruk med i bilden.

  • Svar på tråden Kvinnor som säljer sex för att få extrapengar. Vad tycker Ni?
  • Anonym (L)

    Så länge hon är nöjd...

    Jag antar hon är en person som brukar ligga med främmande män gratis också , så då kan hon lika gärna ta betalt.

  • Anonym (KillYourTelevision.)
    Anonym (L) skrev 2018-12-09 12:13:31 följande:

    Så länge hon är nöjd...

    Jag antar hon är en person som brukar ligga med främmande män gratis också , så då kan hon lika gärna ta betalt.


    Tänker lite som du och dömer inte henne.

    Låt oss säga att hon vill ligga ibland med någon okänd och en gång så kan hon ju lika gärna passa på att ta betalt samtidigt.

    Sedan tänker jag att det kommer bli svårt att motstå pengarna om vi gissningsvis säger att hon får 2000-2500 kronor för 60 minuters jobb.
  • Anonym (varför inte)

    Smart om de pallar!

    Personligen skulle jag inte fixa det med nån oattraktiv. Behöver känna stark attraktion för de jag ligger med annars tar jag skada. Men har själv tänkt i de banorna för jag har inte så stort intresse för sex och upplevs av många som väldigt sexig. Har förstått vilken kraft jag har och att jag nog lätt skulle kunna tjäna en hacka. Men det är säkerhetsaspekten, som våld, sjukdomar osv som hindrar mig. Om det var mer säkert skulle jag kunna tänka mig sex där jag aldrig behöver ha sex med någon, som camsex, telefonsex, osv. Är nog riktigt bra på sånt.

    Mitt eget dejtande och sexliv har varit så meningslöst i flera år och fått mig att tappa lusten generellt för män och även förtroendet. Känner därför att jag inte vill ge nåt gratis längre som inte respekteras.

  • Anonym (KillYourTelevision.)
    Anonym (varför inte) skrev 2018-12-09 12:37:51 följande:

    Smart om de pallar!

    Personligen skulle jag inte fixa det med nån oattraktiv. Behöver känna stark attraktion för de jag ligger med annars tar jag skada. Men har själv tänkt i de banorna för jag har inte så stort intresse för sex och upplevs av många som väldigt sexig. Har förstått vilken kraft jag har och att jag nog lätt skulle kunna tjäna en hacka. Men det är säkerhetsaspekten, som våld, sjukdomar osv som hindrar mig. Om det var mer säkert skulle jag kunna tänka mig sex där jag aldrig behöver ha sex med någon, som camsex, telefonsex, osv. Är nog riktigt bra på sånt.

    Mitt eget dejtande och sexliv har varit så meningslöst i flera år och fått mig att tappa lusten generellt för män och även förtroendet. Känner därför att jag inte vill ge nåt gratis längre som inte respekteras.


    Testa en gång för att se hur det känns?

    Säkerhet, ja. Du bör ha någon som vet vad du gör. Som vet var du befinner dig när du knullar.
  • Anonym (Utnyttjad ?)

    Ni anser inte att hon blir utnyttjad ? I de flesta diskussioner kring prostitution så hävdades att det är mannen som utnyttjar kvinnan och ingen frivilligt säljer sig för sex. 

  • Anonym (utnyttjande)
    Anonym (Utnyttjad ?) skrev 2018-12-09 13:13:34 följande:

    Ni anser inte att hon blir utnyttjad ? I de flesta diskussioner kring prostitution så hävdades att det är mannen som utnyttjar kvinnan och ingen frivilligt säljer sig för sex. 


    Om det förhåller sig såhär så utnyttjar ju kvinnan mannens sexlöshet och kanske ensamhet för ekonomisk vinning. Det är inte helt ok det heller. Inte lika illa som att utnyttja en kvinna sexuellt som mlm tvingas sälja sig, men det är fan inte ok ändå.
  • Anonym (KillYourTelevision.)
    Anonym (Utnyttjad ?) skrev 2018-12-09 13:13:34 följande:

    Ni anser inte att hon blir utnyttjad ? I de flesta diskussioner kring prostitution så hävdades att det är mannen som utnyttjar kvinnan och ingen frivilligt säljer sig för sex. 


    De allra flesta som säljer sex gör det på grund av utsatthet.
    Men finns de som säljer sex av andra anledningar och de utgör såklart ett litet fåtal.
Svar på tråden Kvinnor som säljer sex för att få extrapengar. Vad tycker Ni?