• Anonym (Ledsen)

    Har ni blivit blockerade på Facebook? Ledsen.

    Har blivit blockerad på Facebook genom ett missförstånd.

    Jätteledsen för det här. Känns som världen brakar samman.

    Han har även blockerat mitt nummer på FaceTime så jag kan ej ringa honom el SMS:a för att ?reda ut?.

    Vad gör jag? Mår dåligt.

  • Svar på tråden Har ni blivit blockerade på Facebook? Ledsen.
  • Anonym (hjkhjkhkj)

    låt det vara några veckor, sen skriver du ett brev när allt lugnat ner sig.

    man måste ändå vara två för att reda ut allt. och när man själv är upprörd får man inte fram sin mening så nyanserat. så låt det vara för ett tag och tänk sedan efter vad som är viktigt för dig att säga till denna person.

  • Anonym (Sånt händer väl)

    Jag blev blockad en gång, fast då bad jag om det. Kan även ha blivit blockad av någon som jag inte vet har blockat mig, men som sagt då har jag inte blivit ledsen, efter som jag inte vetat om det.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (hjkhjkhkj) skrev 2018-12-09 17:23:15 följande:

    låt det vara några veckor, sen skriver du ett brev när allt lugnat ner sig.

    man måste ändå vara två för att reda ut allt. och när man själv är upprörd får man inte fram sin mening så nyanserat. så låt det vara för ett tag och tänk sedan efter vad som är viktigt för dig att säga till denna person.


    Har ingen mailadress tyvärr. Borde jag skicka till hemadressen? Han kan ju tro att jag stalkar honom och see var han bor?

    En fd Chef till mig nämligen.
  • Anonym (gör inget)
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-12-09 17:20:13 följande:

    Har blivit blockerad på Facebook genom ett missförstånd.

    Jätteledsen för det här. Känns som världen brakar samman.

    Han har även blockerat mitt nummer på FaceTime så jag kan ej ringa honom el SMS:a för att ?reda ut?.

    Vad gör jag? Mår dåligt.


    Absolut ingenting.Hade han kunnat knäppa så du försvann så hade han nog gjort det.
  • Pierott
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-12-09 17:27:40 följande:

    Har ingen mailadress tyvärr. Borde jag skicka till hemadressen? Han kan ju tro att jag stalkar honom och see var han bor?

    En fd Chef till mig nämligen.


    Är det en fd chef ska du bara låta honom vara! Tänk på att du kan behöva hans referenser i framtiden!
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (gör inget) skrev 2018-12-09 17:27:41 följande:

    Absolut ingenting.Hade han kunnat knäppa så du försvann så hade han nog gjort det.


    Vad menar du mer konkret?
  • Anonym (Ledsen)
    Pierott skrev 2018-12-09 17:29:16 följande:

    Är det en fd chef ska du bara låta honom vara! Tänk på att du kan behöva hans referenser i framtiden!


    Jag slutade själv eftersom jag insåg att jobbet var inte för mig. Jobbade enbart i några dagar och han ville ha mig dit igen men fick annat jobb.

    Men vi lärde känna varandra som vänner genom internet. Så referens kommer jag inte be honom att vara. Har jag redan av andra.
  • Pierott
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-12-09 17:31:48 följande:

    Jag slutade själv eftersom jag insåg att jobbet var inte för mig. Jobbade enbart i några dagar och han ville ha mig dit igen men fick annat jobb.

    Men vi lärde känna varandra som vänner genom internet. Så referens kommer jag inte be honom att vara. Har jag redan av andra.


    Då får du bara låta honom vara då.
  • Anonym (Ledsen)

    Konstigt nog är vi vänner än på Instagram än. Ryker väll snart där med.

Svar på tråden Har ni blivit blockerade på Facebook? Ledsen.