• Anonym (Undrar)

    Är det stor skillnad hur "bra" olika män är i sängen?

    Anser ni det är stor skillnad mellan hur bra olika män är i sängen ?

    Och är det beroende på "sexteknik" att sex är bättre med vissa eller är det andra faktorer som te.x. attraktion (att han är snygg), känslor etc. Kan ju givetvis vara olika saker som påverkar men det mest avgörande?

    Berätta gärna vad ni tycker att en bra älskare skiljer sig från en sämre. 

  • Svar på tråden Är det stor skillnad hur "bra" olika män är i sängen?
  • Robert 832

    Attraktion är såklart viktigt men också utrustningen, att han kan använda den, uthållighet och smidighet. Det är extrem skillnad män emellan. Större skulle jag säga än mellan kvinnor.

  • Anonym (Ja)

    De kan vara som natt o dag. Saker som spelar in har nämnts ovan och hur kompatibla man är i sängen i övrigt. Jag har varit med män dör både attraktion och känslor funnits men sexet varit ljummet. Jag har även varit med män där känslor varit medel och sexet varit fantastiskt. Jag tror att skillnaden mellan män är större än mellan kvinnor.

  • Arcnice

    Varför tror ni att det är större skillnad mellan män än kvinnor? Det finns ju en stor skillnad på hur kvinnor är skapta också och hur aktiva etc. de är i sängen.

  • Anonym (Jj)

    Ja det är väldigt stor skillnad! Mina senaste dejter är som natt och dag.

    Kille 1: Utger sig för att vara en gud i sängen, det är han inte. Han har ingen känsla och vet faktiskt inte hur man kåtar upp en kvinna, det är pang på, bara trycker ner kuken i halsen på en. Har troligtvis hämtat sin inspiration från porrfilm och tänker bara på sin egen njutning. Slickar inte på rätt sätt och är dessutom inte alls uthållig. Verkar inte vilja lära sig heller. Men han är sjukt snygg och charmig och väldigt rolig att hänga med annars så han får ligga ändå.

    Kille två: är fantastisk i sängen. Det märks så tydligt att han tänder på att ge sin kvinna njutning. Han vet exakt vad han gör och han gör alla rätt.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Ja) skrev 2018-12-09 21:48:19 följande:
    De kan vara som natt o dag. Saker som spelar in har nämnts ovan och hur kompatibla man är i sängen i övrigt. Jag har varit med män dör både attraktion och känslor funnits men sexet varit ljummet. Jag har även varit med män där känslor varit medel och sexet varit fantastiskt. Jag tror att skillnaden mellan män är större än mellan kvinnor.
    Slår mig att jag skulle kanske varit mer specifik i min fråga. Nu tänker jag inte skillnaden mellan en bra älskare och en komplett klåpare som inte vet var klitoris sitter utan mer kanske skillnaden mellan en "vanlig" och någon som är riktigt bra. Antar att njutningen kan finnas där även med medelmåttan. Men hur stor skillnad i njutning är det?
  • Anonym (Yep)
    Arcnice skrev 2018-12-09 21:53:20 följande:

    Varför tror ni att det är större skillnad mellan män än kvinnor? Det finns ju en stor skillnad på hur kvinnor är skapta också och hur aktiva etc. de är i sängen.


    Jag tänker att det generellt krävs mer för att en kvinna ska njuta, i alla fall få orgasm. Mannen behöver veta hur han ska smeka och sådant. Män får oftast orgasm ändå, sen kan såklart kvinnor vara "bättre" eller "sämre" de också.
  • Anonym (Linn)

    Jag tycker det är väldigt stor skillnad.

    En bra älskare är både upphetsad själv och på mig och tänder dessutom på att göra det skönt för mig. Jag är lätt att hetsa upp och gillar när det blir hett! Det blir en särskild kemi! Om personen inte lever ut så mycket blir det trist.

    Sen går jag personligen igång på lite dominantare män, så inte för mjukt. Men där är vi ju olika så det finns de som passar just dig bättre eller sämre.

  • Robert 832
    Anonym (Yep) skrev 2018-12-09 22:01:05 följande:

    Jag tänker att det generellt krävs mer för att en kvinna ska njuta, i alla fall få orgasm. Mannen behöver veta hur han ska smeka och sådant. Män får oftast orgasm ändå, sen kan såklart kvinnor vara "bättre" eller "sämre" de också.


    Sen är det också en fråga om att män sköter sin egen njutning iom att de styr (mestadels) i sängen. Mestadelen av prestationen ligger på mannen. Vissa kan, andra inte.
  • Studentpappa
    Anonym (Yep) skrev 2018-12-09 22:01:05 följande:

    Jag tänker att det generellt krävs mer för att en kvinna ska njuta, i alla fall få orgasm. Mannen behöver veta hur han ska smeka och sådant. Män får oftast orgasm ändå, sen kan såklart kvinnor vara "bättre" eller "sämre" de också.


    En tjej kan ju vara hur värdelös som helst i sängen och man som kille kan komma ändå. Det behöver inte hänga ihop, du kan ju se en död fisk som en fleshlight om du vill..

    Det är väldigt stor skillnad på olika tjejer.
    Ride it like you stole it
Svar på tråden Är det stor skillnad hur "bra" olika män är i sängen?