• Anonym (Janna)

    Hur gör man??

    Hej,

    Haha.. allt detta kanske låter fånigt.

    Jag är en kvinna, 32 år som har börjat upptäcka att jag är attraherad av kvinnor. Eller jag har nog vetat det länge, men det har varit enklare med killar och jag har heller aldrig försökt med tjejer för Hagi bre har vågat. Jag är skild från en man och har två barn.

    Idag var jag på ett café och fika och in kom en helt otroligt vacker kvinna. Jag hade svårt att sluta titta på henne. Hade sådan stark lust att fråga om hennes telefon nr, men vågade inte. Hon märkte att jag kollade på henne och hon mötte min blick, men hur vet man att det är för att hon är intresserad eller bara för att. Med män är det inte så svårt. Jag får ofta höra att jag är vacker och blir uppvaktad av män. Men hur gör man med kvinnor?? Jag är väldigt nyfiken men som sagt känns det svårt att veta hur jag ska gå till väga.

  • Svar på tråden Hur gör man??
  • Robert 832

    Kvinnor är betydligt mer komplicerade. Men börja med att prata. Du ska se att den ena skiljer sig väldigt från den andra. Finns inget rätt sätt med kvinnor.

  • lesbiskochfeminist

    Jag vet inte hur 30+ flörtar men kafé kanske känns lite för prydligt och något som bara skulle hända i filmer. Dejtingsidor kanske du kan börja med? Sen finns det fb grupper som coola kvinnor söker coola kvinnor sådana grupper kan man vända sig till

  • Anonym (Signalen)

    Det här ska bli Intressant. Tidigt i tråden så skriver en kvinna att det är lättare med killar, och en man svarar att kvinnor är mer komplicerade.
    Sen skriver folk i tråd efter tråd att de flesta män kan läsa kvinnors signaler.
    Ja, detta ska bli Intressant Glad

  • Emmca

    Gör på samma sätt som du gör mot män. Ta kontakt, prata, ge komplimanger. 

  • Anonym (Signalen)
    Emmca skrev 2020-03-04 11:03:21 följande:

    Gör på samma sätt som du gör mot män. Ta kontakt, prata, ge komplimanger. 


    Såhär skriver TS:
    Jag får ofta höra att jag är vacker och blir uppvaktad av män.

    Alltså så behöver hon inte kontakt och ge komplimanger. Hon FÅR det. Serverat. Som de flesta kvinnor.
  • Anonym (Signalen)
    Anonym (Signalen) skrev 2020-03-04 11:06:15 följande:
    Såhär skriver TS:
    Jag får ofta höra att jag är vacker och blir uppvaktad av män.

    Alltså så behöver hon inte kontakt och ge komplimanger. Hon FÅR det. Serverat. Som de flesta kvinnor.
    TS skriver också:
    Idag var jag på ett café och fika och in kom en helt otroligt vacker kvinna. Jag hade svårt att sluta titta på henne. Hade sådan stark lust att fråga om hennes telefon nr, men vågade inte. Hon märkte att jag kollade på henne och hon mötte min blick, men hur vet man att det är för att hon är intresserad eller bara för att. 

    Hur många män har inte känt sådär? Och hur i Helvete ska en man veta om en kvinna är intresserad, när inte ens en kvinna själv kan avgöra om en annan kvinna är intresserad?
Svar på tråden Hur gör man??