• Anonym (undrande)

    pubisring

    Då jag har sex med tjejen så när hon suger min spak säger hon att den blir hård och slak  om vartannat,  när vi har sex med vandra så känner hon att den  blir slak och hård också.
    Jag har fundering att köpa pubisring som hon kan trä på när den blir hård.
    Nu undrar jag hur hårt ska den sitta på spaken så den  håller ståndet under tiden man har sex med varandra.
    Kan det påverka utlösningen när man har en pubisring runt spaken??

    Obs seriösa svar

  • Svar på tråden pubisring
  • HasseA

    "Pubisring" - hehe, det ordet hade jag glömt att det ens existerar!

    Hur hårt den ska sitta? Vad väntar du dig för information här, som ska ge något? "Jättehårt"? "Halvhårt"? Oavsett, hur skulle informationen hjälpa dig? På ställen som säljer såna här är det helt omöjligt att avgöra hur hårt de kommer sitta, och hur det kommer kännas, för de är så olika stora, de är av så olika material, och de beskrivs ofta rätt dåligt. 

    Jag skrev helt nyligen ett inlägg på vår blogg om penisringar - och hårsnoddar, som också fungerar bra. Du kan läsa där om du vill, så får du i alla fall en liten bild av några olika (det finns bilder också, om man klickar på länkarna). Jag gillar att ha på något, det hjälper mig att behålla ståndet när han vill slakna lite, och det hjälper till att göra honom stenhård. Här är inlägget:
    hasseochanna.wordpress.com/2018/10/24/recension-av-penisringar/

    En kukring påverkar utlösningen på det viset att den klämmer åt och därmed minskar kraften i själva sprutet, men något annat har jag inte märkt.


  • Anonym (Hårt ofta)

    Det finns justerbara snaror istället för ringar. Då kan du själv justera precis hur du vill att den ska sitta.

Svar på tråden pubisring