• Anonym (Konstigt)

    Något jag aldrig sagt förut, onani

    Nu ska jag berätta något som inte går att förklara, jag tror inte att någon kommer att förstå vad det är jag pratar om, men jag vill ändå försöka berätta. Jag vet inte vad som händer med mig men det känns overkligt och jag blir helt slut efteråt.

    När jag har onanerat och kommit men känner att jag kan komma en gång till ifall jag fortsätter OCH jag fortsätter, jag måste verkligen kämpa för att komma en gång till men jag känner att det finns där, så jag börjar spänna benen och riktigt kämpar och kämpar. Spänner benen så hårt att jag får släppa lite ibland för att jag ska orka spänna igen. Håller på såhär och riktigt fokuserar på hur det känns där nere.

    I dethär läget (har hänt flera ggr) så försvinner min verklighet. Jag säger inte det bara för att skriva som i någon saga, utan det ÄR något som händer i mitt huvud/min kropp. Som att mina sinnen/min själ försvinner ut i luften, som om jag hade nån sorts psykos. Jag börjar känna känslan av att jag är liten och att jag är stor om vartannat. Ibland är mina ben jätte stora och min kropp liten. Alla olika former svävar runt i denna fas. Jag vet inte vad som händer med mig men det är inte läskigt. Detta med de olika storlekarna är något jag känner inte något jag ser, det är som min verklighet just då.

    I små ögonblick kommer jag tillbaka till den verkliga verkligheten och tänker snabbt *shit vad konstigt jag hade så himla stora ben* sedan försöker jag febrilt komma igen och spänner mina ben så hårt så hårt och då faller jag tillbaka till dendär overkligheten och börjar känna alla dessa former och storlekar.

    När jag kommit är allt som vanligt, men har en enorm träningsvärk/mjölksyra i låren, som när man tränat riktigt hårt, och det är ju förstås från att jag spänt benen så hårt.

    Vad fan är det som händer med mig och mina sinnen? Haha... förstår att det ser helt sjukt ut. Säkert är det någon som kommer skriva att jag ÄR sjuk efter denna text också, men nepp, jag är fullt normal har inga sjukdomar och finns inga sjukdomar i min släkt heller.

    Det är SÅ konstigt. Hade verkligen velat fråga av någon vad det är som händer med mig. Jag blir som helt hypnotiserad i dendär fasen...

  • Svar på tråden Något jag aldrig sagt förut, onani
  • Anonym (Konstigt)

    Glömde detta som jag skulle tillägga. Har bara en gång känt denhär känslan förut och då var jag ca 10 år och låg med hög feber. Det minns jag. Då kom denhär känslan att jag kände olika storlekar att jag var liten och stor osv...

  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Konstigt) skrev 2018-12-11 13:18:03 följande:

    Glömde detta som jag skulle tillägga. Har bara en gång känt denhär känslan förut och då var jag ca 10 år och låg med hög feber. Det minns jag. Då kom denhär känslan att jag kände olika storlekar att jag var liten och stor osv...


    en gång förut i ANDRA SAMMANHANG *
  • Anonym (Bengt)

    Jag har ibland haft liknande upplevelser. Jag undrar bara hur du kan komma så snabbt andra gången, får du inte ont i pungen eller svårt att få den andra utlösningen ?

  • Meriall

    Låter som att du är på väg att svimma, då kan man känna så med former och storlekar (även när man håller på att somna men det låter det ju inte som). Kanske är ngt med hur du spänner dig och att du kanske andas mer/mindre än vanligt.

  • Anonym (Konstigt)
    Meriall skrev 2018-12-11 21:39:30 följande:

    Låter som att du är på väg att svimma, då kan man känna så med former och storlekar (även när man håller på att somna men det låter det ju inte som). Kanske är ngt med hur du spänner dig och att du kanske andas mer/mindre än vanligt.


    Oj vad intressant! Tack för ditt svar! Men samtidigt läskigt ifall det är så, att jag håller på svimmar... och pinsamt om någon hittade mig så, haha..
  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Bengt) skrev 2018-12-11 13:48:03 följande:

    Jag har ibland haft liknande upplevelser. Jag undrar bara hur du kan komma så snabbt andra gången, får du inte ont i pungen eller svårt att få den andra utlösningen ?


    Jag är kvinna
  • Anonym (Hon)

    Kan inte relatera till just det, men jag har en konstig sak som händer innan orgasm. Mitt huvud tar mig till sommarstället vi alltid var vid under min uppväxt till tonåren ungefär! Så lusigt. Bilden i huvudet, eller ja, mer filmen, är så sjukt verklig! Som att jag är där. Ver inte om det kan ha att göra med att jag och min dåvarande pojkvän exprimenterade mycket med sex på olika ställen där, vi var 14 och 15.

  • Anonym (Andas)

    En teori jag får är att du kanske omedvetet håller andan eller andas mindre.. händer.. lätt hänt när man spänner sig.. då får du syrebrist i hjärnan.. tänk på de nästa gång och ta några djupa andetag, de kan dessutom förhöja den sexuella upplevelsen och sprida den genom kroppen.. skulle du svimma av syrebristen är de inge problem, du ligger antagligen redan mjukt så du slår dig inte, och om man väl tuppar av slappnar kroppen av och du börjar automatiskt andas igen och hjärnan får syre å vaknar till liv...

  • Anonym (Lilla döden)

    På franska kallas det väl "le petit mort" - den lilla döden. När man kommer så hårt att man nästan svimmar. Har hänt någon gång för mig, lite läskigt med samtidigt sjukt skönt! Efteråt är allt som vanligt. 

  • Anonym (A)
    Meriall skrev 2018-12-11 21:39:30 följande:
    Låter som att du är på väg att svimma, då kan man känna så med former och storlekar (även när man håller på att somna men det låter det ju inte som). Kanske är ngt med hur du spänner dig och att du kanske andas mer/mindre än vanligt.
    Det tycker jag med.
Svar på tråden Något jag aldrig sagt förut, onani