• Anonym (Kärri­ngen)
    Äldre 11 Dec 14:17
    303 visningar
    5 svar
    5
    303

    Får din ex dig att må dåligt?

    Jag mår så himla dåligt pga. min ex och hans åsikter angående barnuppfostran. Han brukar vilja prata ofta och länge i telefon och jag får hemsk ångest ibland efteråt, så att jag inte kan sova och mår dåligt ännu nästa dag.

    Någon mer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får din ex dig att må dåligt?
  • Anonym (Kärri­ngen) Trådstartaren
    Äldre 11 Dec 15:38
    #1

    Puff

  • Anonym (Iblan­d)
    Äldre 11 Dec 15:40
    #2

    Ibland men det är för att jag fortfarande har vissa känslor för honom. Oftast när vi umgås känns det bra och jag är jätteglad för hans närvaro gör mig glad men när jag tänker på att han faktiskt dejtar någon annan blir jag ledsen och får ångest.

    Jag får alltid ångest/oro när jag ser att jag fått sms från honom. Är orolig att han skrivit något som gör mig ledsen. Han skriver aldrig elaka saker så men om han skriver något avfärdande eller om någon tjej eller så.

    Vi måste ha kontakt pga barn. Var 3 år sedan det tog slut men jag har haft samma känsla hela tiden.

  • Anonym (Man)
    Äldre 11 Dec 15:58
    #3
    Anonym (Kärringen) skrev 2018-12-11 14:17:09 följande:

    Jag mår så himla dåligt pga. min ex och hans åsikter angående barnuppfostran. Han brukar vilja prata ofta och länge i telefon och jag får hemsk ångest ibland efteråt, så att jag inte kan sova och mår dåligt ännu nästa dag.

    Någon mer?


    Ja, mitt sista ex, inte nån av de andra, men mitt sista ex är ångest och trubbel.
  • Anonym (G)
    Äldre 11 Dec 16:05
    #4

    Nej, det får hen inte.

  • Anonym (Kärri­ngen) Trådstartaren
    Äldre 12 Dec 11:49
    #5
    Anonym (Ibland) skrev 2018-12-11 15:40:04 följande:

    Ibland men det är för att jag fortfarande har vissa känslor för honom. Oftast när vi umgås känns det bra och jag är jätteglad för hans närvaro gör mig glad men när jag tänker på att han faktiskt dejtar någon annan blir jag ledsen och får ångest.

    Jag får alltid ångest/oro när jag ser att jag fått sms från honom. Är orolig att han skrivit något som gör mig ledsen. Han skriver aldrig elaka saker så men om han skriver något avfärdande eller om någon tjej eller så.

    Vi måste ha kontakt pga barn. Var 3 år sedan det tog slut men jag har haft samma känsla hela tiden.


    Oj, det låter jobbigt. <3

    Nu vet jag ju inte ifall du har nån ny eller dejtar? Men vill bara säga att det kan vara jobbigt även om man har någon ny. För mig är det så, jag har gift mig på nytt och min ex har aldrig ens försökt dejta... Så det skapar enorma skuldkänslor hos mig ibland, att han är ensam eftersom jag är med en annan :( ....
Svar på tråden Får din ex dig att må dåligt?